چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

پوست شیر در نگاه نقد و بررسی

چرا "پوست شیر" در جذب مخاطب موفق عمل کرد؟ - وقت صبح

پوست شیر سریالی در ژانر پلیسی ،معمایی و عاشقانه که مخاطب را جذب می کند

سرویس هنری موج برنا - سریال پوست شیر ، سریالی در ژانر پلیسی ، عشقی است که تاکنون سه فصل آن از شبکه خانگی پخش شده است . سریالی که با هر نوع نگاه انتقادی مورد توجه علاقمندان به سریالهای تلوزیونی قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است .

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از اصلی ترین بازیگران این مجموعه هستند.

پوست شیر را می تواند یکی از محدود سریالهای پرمخاطب در شبکه پخش خانگی دانست . سریالی که علیرقم اینکه بعضیمعتقدند ریتم کندی دارد ، اما در کنار همین کندی روند داستان مهیج است و داستان سیر منطقی خود را طی می کند .

بازی های برجسته بازیگران

یکی از امتیازان این داستان بازی های برجسته هنرمندانه بازیگران آن است که کم هم نیستند ، از شهاب حسینی ، پانته آ بهرام و هادی حجازی فر و حتی نسل جوانتری که براستی در نقش خود نشسته است .

ماجرای نعیم و دخترش در «پوست شیر» شنیدنی شد | پايگاه خبری افکارنيوز

نگارش خوب نویسندگان

سیر داستان به گونه ای پیش می رود که برای رسیدن به مقوله های مختلف کاوش ملموس و باورکردنی طی می کند ، مسیری که گویا با تحقیق و بررسی کشف شده است و بیننده این را می پسندد و باور می کند . 

هدایت خوب کارگردان

در کنار کار خوب و خلاقانه بازیگران هدایت خوب کارگردان و عوامل پشت صحنه هم ستودنی است ، تلاش برای خلق و فضاسازی برای باور پذیری بهتر بیننده تلاش فراوانی شده است . انتخاب لوکیشن ها چهره ها و فضای هیجانی کمک می کند مخاطب نقش ها و روند داستان را باور کند . 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna