شنبه 1 اردیبهشت 1403
رئیس فدراسیون بیماری های خاص و پیوند اعضا در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی بیماران تالاسمی ماژور کشور در منطقه آزاد انزلی گفت: بارها عنوان شده که ورزشکاران مبتلا به تالاسمی نیز می توانند در کنار سایرین ورزش کنند اما به رغم پیگیری های زیاد هنوز ورزشکاران این بخش نتوانستند در مسابقات بین المللی شرکت کنند.
فاطمه هاشمی با بیان اینکه هرگونه حرکتی در ورزش کشور باید با برنامه  ریزی های اصولی صورت گیرد، افزود : برگزاری دوره های آموزشی با فدراسیون های مختلف ورزشی برای بیماران خاص از برنامه های مورد توجه فدراسیون و بنیاد امور بیماری های خاص در سال 95 است. 
مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم از تلاش های فدراسیون بیماری های خاص و پیوند اعضا در توسعه ورزش و ایجاد امید و انگیزه در بین این قشر قدردانی کرد. 
رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی متعدد با میزبانی منطقه آزاد انزلی گفت: در صورت ایجاد هماهنگی های لازم از سوی فدراسیون و بنیاد امور بیماری های خاص با کشورهای حاشیه دریای خزر، منطقه آزاد انزلی آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی را نیز در سال 95 دارد. 
رقابتهای ورزشی بیماران تالاسمی ماژور کشور در بخش بانوان با حضور 125 ورزشکار از21 استان  در 4 رشته دارت ، شطرنج ، تیراندازی و تنیس روی میز و دربخش آقایان نیز با حضور 130 ورزشکار از 21 استان در 3 رشته ورزشی دارت ، شطرنج و تنیس روی میز به مدت 2 روز به ميزباني منطقه آزاد انزلي در زيباکنار و رشت برگزار شد. 
در پايان اين مسابقات و دربخش آقايان تيم هاي اصفهان ، هرمزگان و آذربايجان شرقي اول ، دوم وسوم شدند.
در بخش بانوان نيز تيم هاي همدان ، کردستان و اصفهان به مقام هاي اول ، دوم وسوم رسيدند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna