چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی قهرمان لیگ دسته اول سه نفره کشور

 

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی قهرمان لیگ دسته اول سه نفره کشور شد . 

ملوانان به لیگ برتر سه نفره کشور صعود کرد .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال سه نفره لیگ دسته اول باشگاه کشور با حضور 16 تیم در سه هفته متوالی برگزار شد . ملوانان در شیروان ، کرج و هشتگرد به مصاف حریفان رفتند .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی قهرمان لیگ دسته اول سه نفره کشور شد . ملوانان به لیگ برتر سه نفره کشور صعود کرد ملوان نیروی دریایی بندرانزلی تا پایان هفته سوم در مکان دوم جدول قرار داشت و در هفته چهارم و پایانی به شیراز سفر کرد . در شیراز و استان فارس 8 تیم در دو گروه به مصاف هم رفتند و نهایتا ملوان ضمن کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر بسکتبال سه نفره صعود کرد .

محمدعلی رضا زاده مربی و سرپرست تیم ضمن تمجدید از نحوه برگزاری مسابقات افزود : رقابتها بسیار منظم و با برنامه پیگیری شد و نحوه برگزاری فدراسیون بسیار راضی هستیم .

وی از تلاش بازیکنان خود تمجید کرد و افزود : امیر عباس صالح نژاد ، ابولفضل عزیزی ، ابوالفضل فخاری ، بردیا چوپانی ، علیرضا قربانی ، سیاوش کاوند ، علی صیاد بازیکنانی بودند که از ابتدا با ما همراهی کردند و از تلاش تک تک آنها  تقدیر و تشکر دارم .

وی به همراهی همیشگی نادر راستکردار اشاره کرد و گفت : در این بازیها هم از حمایت نادر راستکردار بهره مند بودیم و در این رقابتها ، سرپرست تیم بر عهده نادر راستکردار بوده است .

وی در پایان گفت از  حمایتهای جناب تیمور نژاد مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ایران ، جناب صیدانلو تربیت بدنی نیروی دریایی انزلی  ، ستوده ریس اداره ورزش
علیرضادرخشانی هیت بسکتبال هم بهره مند بودیم که صمیمانه سپاسگزارم .
 
گزارشگر : حمیدرضا رحیم زاده

.

.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna