چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

محمدعلی رضازاده :
تلاش و تعصب بازیکنان ، حمایت حامیان صعود دلچسب خارج از خانه را رقم زد.
محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی : تلاش و تعصب بازیکنان و حمایت حامیان صعود دلچسب خارج از خانه بهترین هدیه اعیاد شعبانیه بود/ از حمایت نادر راستکردار ، هیئت بسکتبال استان و بندرانزلی و مجموعه پرافتخار تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاریم .
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - وعده بسکتبال گیلان در سال ۱۴۰۰ عملی شد . وعده ای که دکتر رفیعی در ابتدا راه به اهالی خانواده بسکتبال داده بود . حضور در لیگهای کشوری در اوایل دهه ۹۰ تبدیل به آرزوی دست نیافتنی شده بود و دکتر رفیعی با طرح برنامه کوتاه ، میان و بلند مدت ، قول داد این مهم تحقق یابد و امروز گیلان با ۵ نماینده در لیگهای کشور حضور دارد .
ملوان نیروی دریایی بندرانزلی یکی از نمایندگان گیلان در دور برگشت و دوم لیگ دسته اول مردان کشور به  کرمانشاه سفر کرد تا تکلیف گروه A شمال کشور مشخص شود .
ملوانان که در اول که به میزبانی اردبیل در دو دور رفت و برگشت برگزار شده بود ، کار سختی را پیش رو داشت گروهی که گروه مرگ لقب داشت  و عموما در دیدارهایی که واگذار کرد با نتایج نزدیک به پایان رسید و در این دور هم با ۴ تیم سرسخت هم گروه شد : خانه بسکتبال خرم آباد  ، خانه بسکتبال کرمانشاه ، مقاومت کرمانشاه و خانه بسکتبال تبریز مدعی صعود هستند و تلاش دوباره کرمانشاهی ها برای میزبانی دلیلی محکمی بر این ادعاست ، از طرفی ملوان که در کشتی بدون سالن پارو می زنند و چشم به میزبانی رقیبان دارند .
محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی :
تلاش و تعصب بازیکنان و حمایت حامیان صعود دلچسب خارج از خانه بهترین هدیه اعیاد شعبانیه بود/ از حمایت نادر راستکردار ، هیئت بسکتبال استان و بندرانزلی و مجموعه پرافتخار تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاریم .
ملوانان ابتدا  از ساعت 15:30 شنبه ۱۴ اسفند به مصاف خانه بسکتبال تبریز رفت و به برتری ۸۳ بر ۶۲ رسید .
ملوانان در دومین دیدار از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۵ اسفند  به مصاف خانه بسکتبال کرمانشاه رفت و اولین شکست خود را ۷۴ بر ۶۶ متحمل شد .

در سومین دیدار از ساعت 15:30 دوشنبه ۱۶ اسفندبه مصاف مقاومت کرمانشاه رفت و به برتری ۸۹ بر ۶۳ رسید .
بدین ترتیب ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در دور برگشت از  دور دوم با ۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و عملا همراه با خانه بسکتبال کرمانشاه به دور بعد صعود کرده است .
محمدعلی رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه تلاش و تعصب بازیکنان موجب پیروزیهای ارزشمند شد ، افزود : بازیهای سخت و نفس گیری بود و تلاش همه کادر فنی و بازیکنان و قسم شدن برای یک آرمان مشترک بود که با ارائه بازی خوب و جذاب از حمایتهای جناب تیمورنژاد ریاست تربیت بدنی نیروی دریایی ، نادرراستکردار ، دکتررفیعی ، ریاست تربیت بدنی و هیئت بسکتبال بندرانزلی تقدیر شود .
وی به حمایتهای تربیت بدنی نیروی دریایی اشاره کرد و افزود : لازم می دانم از امیر سعادت فرماندهی محترم نیروی دریایی شمال و
از مدیریت تربیت بدنی نیروی دریایی کشور ناخدا تیمور نژاد و ناخدا صیدانلو ریس تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی و جناب ستوده ریس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی که درایم مدت صمیمانه ما را حمایت نمودند کمال تشکر را داشته باشم .
رضازاده گریزی به تغییر در ریاست فدراسیون زد و گفت : انشاالله این مدیر جوان هم همچون سالهایی که در خدمت تیم ملی بودند موفق باشند چون تجربه مدیران جوان در گیلان هم باعث موفقیتهای امروز ما بوده و لازم می دانم از حمایتهای جناب نادر راستکردار ، دکتر محمد رفیعی و علی درخشان در هیئت بسکتبال گیلان و بندرانزلی هم تشکر ویژه ای داشته باشم .
محمدعلی رضازاده با اشاره به اینکه در تلاش بودیم صعود را قطعی نماییم ، گفت  : همیشه مطیع امر داور و داوری بودم و تلاش کردم به مدیریت و هدایت تیم بیندیشم و همچنان بر این مهم اسرار داریم ، چون رسالت و آرمان باشگاه برای همه کادر فنی و بازیکنان احترام به قانون بوده و طی ۴ دهه بازی و مربیگری این مهم را از باشگاه مشق نمودم .
وی در پایان گفت : آرزو دارم در آستانه قرن جدید پس از صعود تیم بانوان با حمایت نادر راستکردار با تیم ‌آقایان حضورمان در دور بعد با بازیهای خوبی همراه شود و بتوانیم حق خود و گیلان را در بسکتبال کشور بگیریم و گیلان دوباره به موقعیت خود بازگردد  برای دیگر نمایندگان گیلان هم در آقایان و بانوان هم آرزوی موفقیت دارم .

خبرنگار : حمیدرضا رحیم زاده


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna