شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

لیگ بسکتبال مردان گیلان

با دیدار وارش مقاومت رشت و پارسی آپ لنگرود آغاز شد .

دکتر محمد رفیعی ریئس هیئت بسکتبال گیلان :

لیگ بززگسالان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود .

/برگزاری لیگ بزرگسالان آزمونی برای بازیکنان ، مربیان و

داوران برای حضور در رقابتهای کشوری است . 

سرویس ورزشی موج برنا - هیئتهای ورزشی با تلاش و پیگیری مربیان ، داوران و کادر اجرایی برای رشد و ارتقای خود تلاش می کنند و زمانی این تلاشها به ثمر می نشیند که لیگ برگزار می شود .

هیئت بسکتبال استان گیلان با تلاش همه ارکان خود مسایقات رده های سنی را برگزار نمود و لیگ مردان استان گیلان یکی دیگر از دستاوردهای این هیئت است .

 

لیگبه  بسکتبال مردان گیلان با دیدار وارش مقاومت رشت و پارسی آپ لنگرود آغاز شد .

دستاوردهای رقابتهای لیگ بسکتبال مردان استان گیلان با برگزاری دیدار افتتاحیه از ساعت 15 چهارشنبه 12 آبان در سالن کوثر رشت آغاز شد .

تیم وارش مقاومت رشت در نخستین دیدار خود به برتری 66 بر 45 دست یافت .

این دیدار را ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر ، هومن زرافشان سرداور با کمک مرتضی عابد محزون و نعیم صلواتی قضاوت نمودند .

دکتر محمد رفیعی ریئس هیئت بسکتبال گیلان : لیگ بززگسالان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود ./برگزاری لیگ بزرگسالان آزمونی برای بازیکنان ، مربیان و داوران برای حضور در رقابتهای کشوری است . 

دکتر محمد رفیعی رئیس هیئت بسکتبال گیلان با بیان اینکه لیگ امسال با حضور 8 تیم برگزار می شود افزود : لیگ یازدهم بسکتبال مردان گیلان رسما با دیدار افتتاحیه آغاز می شود و گامی دیگر برای پیشبرد و ارتقا بسکتبال گیلان خواهد بود .

رئیس هیئت بسکتبال استان گیلان خاطر نشان کرد : از اولین گام آغاز برنامه ریزی لیگ تلاش شده تا همه امور با برنامه و زمانبندی برگزار می شود .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna