سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به گزارش حمیدرضا رحیم زاده خبرنگار موج برنا - جامعه ورزش و جوانان استان گیلان به همراه جمعی از پهلوانان ،  قهرمانان ، دکتر کیوان اسدپور رئیس هیات پزشکی ورزشی ، علیرضا زهری رئیس هیات همگانی ، رضا رسولی رئیس هیات کوهنوردی استان، مسعود علیپور رئیس و مژگان شعبانی نائب رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی گیلان صبح امروز در انتقال خون گیلان حضور یافته ودرپویش اهدای خون ورزشکاران مشارکت کردند.

ورزشکاران و قهرمانان کیک بوکسینگ wka و ورزشهای رزمی استان گیلان با حضور در این پویش  یاد و خاطره اسطوره ورزشهای رزمی کشور زنده یاد استاد سید مصطفی رضازاده زنده نگه داشته و این بار  با اهدای خون  بر روی رینگ برای  بخشیدن زندگی رقابت کردند.

دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت  یاد و خاطره شهدا ، دلاورمردان و رزمندگان دفاع مقدس و  زنده یاد استاد سید مصطفی رضازاده گفت : قهرمانان و ورزشکاران  الگوی جامعه هستند که با حضور در تمامی میادین پیام آور جوانمردی ، صلح و دوستی ، شادی و سلامتی ، گذشت و فداکاری و کمک به همنوع می باشند.

در ادامه دکتر بابک پاکدل از تمامی قهرمانان ، پهلوانان و ورزشکاران که همیشه ایام یار و یاور انتقال خون بوده اند تشکر کرد و افزود : قهرمانان ، پهلوانان و ورزشکاران هیات های ورزشی استان و شهرستانها سفیران سلامتی ، نشاط و حامیان انتقال خون هستند و امید داریم همچنان انتقال خون را برای تامین خون مورد نیاز بیماران و بخشیدن زندگی دوباره به آنان یاری رسانند .

مدیرکل انتقال خون استان گیلان از آرمین هادی پور قهرمان جهان و عضو تیم ملی تکواندو اعزامی به المپیک 2020 توکیو با اهدای لوح سفیر و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل بعمل آورد و وی را به عنوان سفیر انتقال خون گیلان معرفی کرد.

آرمین هادی پور عنوان بهترین ورزشکار دانشگاهی در یک دهه جهان را کسب کرده است و امروز با اهدای خون و کسب عنوان سفیر الگوی جوانان و ورزشکاران در امر خیر اهدای خون شد.

پویش اهدای خون ورزشکاران با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی در سراسر کشور در روز ۳۱ شهریور ماه برگزار شد.

 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna