جمعه 31 فروردین 1403

امام جمعه آستارا خیران را به تامین تجهیزات درمانی فراخواند

 

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا به مؤسسات و کارخانه‌ های تولید دارو توصیه کرد در این ایام سخت کرونایی با تلاش مضاعف خود، سِرُم و داروهای لازم را بیشتر تولید کنند. 

وی افزود: کپسول‌ های اکسیژن برای بیماران کرونایی حیاتی است و افرادی که می‌خواهند در این ایام، کار خیر انجام دهند، بهتر است با خرید و اهدای کپسول‌ های اکسیژن، بیماران کرونایی را از مرگ حتمی نجات دهند. 

وی گفت: برخی شهروندان و اصناف، دستورالعمل‌ های بهداشتی را رعایت نمی‌ کنند و به همین دلیل روزانه چندین‌ نفر از شهروندان مبتلا به کرونا جان خود را از دست می ‌دهند. 

وی با اشاره به سالروز انفجار دفتر نخست‌ وزیری و شهادت رجایی و باهنر بیان کرد: با رأی اعتماد بسیار خوب نمایندگان مجلس به کابینه آیت‌ الله رئیسی، دولت سیزدهم وارد میدان کار شد و اقدام فوری و ضروری در باب معشیت و رفاه مردم و داشتن وفاق ملی از انتظارات مردم از دولت جوان انقلابی است.

امام‌ جمعه آستارا افزود: دولت خدمتگزار در انتصاب استانداران، فرمانداران و مدیران دستگاه‌ های اجرایی باید دقت کند تا افراد انقلابی، جوان، کاربلد و جهادی وارد بدنه دولت شوند و از هرگونه اعمال نفوذ و سهم‌ خواهی پرهیز شود.

حافظ‌ نیا با اشاره به پخش زنده جلسات شورای اسلامی از شبکه های اجتماعی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی با پخش زنده جلسات شورا از شبکه های اجتماعی، اختلافات بین خود را رسانه‌ای و با آبروی شهر بازی کردند و این اقدام آن‌ها جای انتقاد دارد.

وی ادامه داد: از شوراهای اسلامی شهر آستارا انتظار داریم اجازه ندهند غریبه‌ ها در کارشان دخالت کنند. 

خطیب جمعه آستارا گفت: دو مسئولیت بسیار حساس این شهرستان مرزی با سرپرست اداره می‌ شوند و به طور معمول، سرپرست انگیزه‌ ای برای خدمت ندارد و از دولت و شورای اسلامی انتظار داریم هر چه سریع‌ تر تکلیف فرمانداری و شهرداری آستارا را مشخص کنند. 

وی نبود آرد، تعطیلی نانوایی‌ها و کمبود نان را از مشکلات شهرستان آستارا ذکر و بیان کرد: مردم برای گرفتن چند قرص نان باید یک ساعت در صف نانوایی منتظر بمانند و گاه، بدون نان به خانه برمی گردند و امیدوارم نظارت در حوزه نانوایی بیشتر شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هرار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna