جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - طی فراخوانی از سوی کمیته داوران فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران شش داور جوان استان گیلان آقایان شاهین مومن نژاد ، اردلان مقیمی ، نعیم حسنی خواه ، حمیدرضا سلیمانی ، مرتضی عابدمحزون و سعید شفیقی جهت حضور در کلینیک توجیهی و اولین دوره کلینیک استعدادیابی داوران جوان بسکتبال به تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران اعزام شدند تا در روز پنجشنبه 13 اسفند در این کلینیک یکروزه حضور یابند .
در این کلینیک که شامل سه بخش بود که در بخش اول با حضور یک روانشناس و در بخش دوم مربی و مدرس بدنساز جهت تست آمادگی و در بخش سوم آزمون جامع در خصوص داوری و گرامر انگلیسی برگزار شد و مقرر شد این کلینیک بصورت مدون و طی سه روز برگزار شود .

شاهین مومن نژاد یکی از شرکت کنندگان کلینیک در خصوص این دوره از کلاسها به خبرنگار ما گفت : فدراسیون بسکتبال بطور مستمر نفرات حاضر در این دوره از کلینیک را زیرنظر خواهد گرفت و طی اعلام فدراسیون به حاضرین اطلاع رسانی شده که می بایست گزارش برنامه های انجام شده و آنالیز حداقل دو دیدار انجام شده در لیگ دسته اول کشور را در دور بعدی حضور در کلینیک همراه داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت های هیئت و کمیته داوران بسکتبال استان گیلان و تلاش اعضا اعزام شده به کلینیک بتواند مقدمه ای برای رسیدن یک یا دو نفر از این گروه به بالاترین سطح داوری در کشور و در واقع داور بین المللی باشیم که مدتهاست استان گیلان در آرزوی رسیدن به این مهم می باشد که امیدورام با این بستری که از سوی فدراسیون ایجاد شده و حمایتهای هیئت به این مهم دست یابیم .
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna