جمعه 31 فروردین 1403
 
 

محمد تقي نظري ، مدير منطقه دو شهرداري رشت در مراسمي كه در پارك قدس با حضور دكتر ثابت قدم شهردار رشت و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر رشت و هيئت هاي ورزشي و مردمي برگزار شد اظهار داشت: روز درختكاري نشان‌دهنده انس هميشگي انسان با طبيعت و درخت است و به شكرانه اين طبيعت زيباي خداوندي همه ما در كاشت درخت سهيم خواهيم بود .

همچنان وي با اشاره به اهداف اجراي طرح ، تصريح كرد: تمام تلاش ما اين است تا هرشهروند منطقه دو صاحب يك درخت شود و وظيفه تك تك ما حفظ و حراست از منابع طبيعي موجود ، خصوصاً پارك ها، بوستان ها و فضاي سبز شهري و همچنين توسعه پايدار و گسترش اين نعمت الهي، به عنوان يك وظيفه ديني و ملي است كه در اين راستا شهرداري با ارائه رايگان ۵۰۰۰ نهال درختان مثمر در سطح محدوده منطقه دو با جلب مشاركت شهروندان اقدام به ايجاد فضاي سبز در بافت مركزي شهر نموده است.

 
 

محمد علي ثابت قدم شهردار رشت در ادامه مراسم با بيان اينكه كاشت نهال يك وظيفه مهم و ضروري است گفت: براي اولين بار از كاشت صدها درخت توسط شهرداري در ۵۵ محله شهر رشت خبر داد.

 
 

همچنين در انتهاي مراسم توسط موسسه سبزكاران از مهندس نظري شهردار منطقه دو بابت زحمات چندين ماهه درعرصه كاشت نهال ، به عنوان مدير دوستدار محيط زيست تقدير به عمل آمد .

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

گفتني است در اين مراسم  كه به جهت وسعت اين كار بزرگترين نهال كاري شهري كشور مي توان نام نهاد، خانواده هاي اهداي عضو حضور داشتند و به ياد عزيزان خود نهال كاشتند. همچنين هنرمندان سريال” بوقچي” نيز همگام با شهروندان رشتي در اين مراسم شركت كردند. ضمن اينكه مسئولين شهري از آرزوهاي خود براي اين شهر نوشتند.

 
 
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna