پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

اهدای تابلوی نقاشی سردار سلیمانی

ماحصل تلاش هنرمند گیلانی به ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی رشت

 

قدردانی عبادی ،هنرمند گیلانی از ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی رشت

با اهدای تابلوی نقاشی سردار سلیمانی به پاس حمایت از هنر و هنرمندان

صنایع دستی /کار نیکو کردن از پرکار کردن و مردمی بودن است .

 

سرویس گردشگری موج برنا - پویایی هر حرفه ای نیازمند تمرین ، جدیت و البته حمایت است . بدون تردید در کنار هم قرار گرفتن این مولفه ها می تواند موجب رشد هر مجموعه ای شود . تلاش و پشتکار ما از دید خداوند و خلق او نادیده نخواهد ماند .

 

قدردانی عبادی ،هنرمند گیلانی از ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی رشت با اهدای  تابلوی نقاشی سردار سلیمانی به پاس حمایت از هنر و هنرمندان صنایع دستی /کار نیکو کردن از پرکار کردن و مردمی بودن است .

ایمان سهیلی از علاقمندان و حامیان صنایع دستی و گردشگری است و در جهت توسعه و اعتلای این صنعت تلاشی مضاعف را به کار گرفته است . در همین راستای در بین همه فعالان این صنعت حرفهای زیادی برای گفتن دارد و همچنان برای رسیدن به حد اعلامی کوشد و معتقد است باید راه طولانی تا رسیدن به قله موفقیت طی نمود .

حمایتهای همه جانبه میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی رشت از هنرمندان

غریب به یک سال است مهندس ایمان سهیلی و مجموعه همکارانش در جهت ارتقای سطح هنرمندان با برگزاری کارگاهها و دوره های متعدد و میز خدمت می کوشد در رشد این صنعت موثر واقع شوند و این تلاشها از چشمان هنرمندان نادیده نخواهد ماند .

 خانم عبادی هنرمند نقاش ماحصل تلاش چندین ماهه خود برای ثبت تابلوی نقاشی سردار دلها ، زنده یاد سردار سلیمانی برای قدردانی از حمایتهای مهندس ایمان سهیلی به ایشان هدیه نمودند .

خانم عبادی در خصوص اهدای این تابلو به اهمیت روایت ارزشمند سردار دلها در اذهان ایرانیان اشاره کرد و افزود : این اثر برای خود بنده سرشار از خاطره و انگیزه است و با توجه به ارزشی که برای بنده داشت تصمیم گرفتم آنرا به مهندس سهیلی که در مسئولیت و سلوک خود از ایشان الگوپذیری دارد هدیه نمایم . 

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna