سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
دکتر محمد رفیعی با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد .
 
 
دکتر محمد رفیعی عضو کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته ملی المپیک
و رییس هیات بسکتبال گیلان با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان
با دکتر مسعود سلطانی فر دیدار و گفتگو کرد.
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - دکتر محمد رفیعی عضو کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته ملی المپیک و رییس هیات بسکتبال گیلان با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی فر دیدار و گفتگو کرد.
▫️رییس هیات بسکتبال گیلان در این نشست به تشریح اقدامات و حضور نمایندگان استان در سطح اول بسکتبال پرداخت و برنامه‌های توسعه‌ای هیات و چالش‌های آن را تشریح کرد.
 
▫️دکتر سلطانی‌فر در این جلسه با تمجید از روند روبه رشد ورزش گیلان خصوصا بسکتبال گفت : پروژه‌های زمین بسکتبال خیابانی در گیلان حرکت بسیار ارزشمندی بود که میتواند مورد توجه دیگر استان‌ها قرار بگیرد. بیشتر کشورهایی که بسکتبال در آن‌ها توسعه پیدا کرده، ابتدا زیرساخت‌های خود را در بسکتبال همگانی و خیابانی گسترش داده‌ بودند که در استان گیلان با پیشرفت‌های چشم‌گیری که علی‌الخصوص در این حوزه داشته، قطعا اثرات آن تا ۲-۳ سال آینده بیشتر نمایان خواهد شد.
 
▫️وزیر ورزش و جوانان همچنین با تقدیر از عملکرد هیات بسکتبال گیلان قول مساعد داد تا در سفر آینده خود به این استان بصورت ویژه توسعه زیرساخت‌های بسکتبال گیلان را مورد بررسی قرار دهد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna