پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
فرمانده نیروی دریایی ارتش
چند طرح عمرانی در آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا را افتتاح کرد.
 
 
با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش چند طرح عمرانی
در آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا افتتاح شد.
 
 
 
 
سرویس اجتماعی - همزمان با سفر امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی به رشت، چند طرح درمانی و فرهنگی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم رشت افتتاح و کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی در این مرکز به زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی حضرت باقرالعلوم(ع)، با سفر امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش بخش سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و تراکم استخوان بیمارستان ولیعصر مرکز تخصصهای دریایی باقرالعلوم رشت نخستین طرحی بود که امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت افتتاح شد.
دکتر سعیدی نیا رئیس بیمارستان ولیعصر مرکز تخصصهای دریایی رشت گفت: این بخش جدید، 300 متر مربع زیربنا دارد و برای احداث آن 200 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: بخش سی تی اسکن و سونوگرافی این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس، رادیولوژی دیجیتال، سیستم سنجش تراکم استخوان و سونوگرافی داپلر مجهز است و روزانه می تواند به حدود  200 بیمار خدمات تشخیصی، درمانی ارایه کند.
در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی این فرماندهی ساختمان جدید آتش نشانی و هم چنین سالن اجتماعات و سینمایی عقیدتی  سیاسی  نیز با حضور امیر دریادار خانزادی امروز به بهره برداری رسيد.
گفتنی است  این سالن سینمایی با 500 متر مربع زیربنا، یکصد صندلی دارد؛ مرمت و بازسازی این مرکز فرهنگی ، سینمایی از بهمن ماه 98 آغاز شد و برای ترمیم آن 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
همچنین کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر مرکز تخصصهای دریایی باقرالعلوم رشت نیز با حضور فرمانده نیروی دریایی در رشت به زمین زده شد.
قرار است این بیمارستان جدید در زمینی به وسعت 3 هکتار، با 17 هزار متر مربع زیر بنا در 6 طبقه و حداکثر تا 5 سال ساخته شود و برای ساخت آن حدود هزار و 500 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
فرمانده نیروی دریایی کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: تا پایان امسال دو بیمارستان جدید نیروی دریایی نیز در جنوب کشور افتتاح خواهد شد. 
 امیر خانزادی همچنین به تشریح ارتباط توسعه خدمات بهداشتی، درمانی با ارتقاء توان رزمی  نیروی دریایی پرداخت و تصریح کرد: این مهم همگام تا ارتقاء تجهیزات فنی و رزمی در مناطق مختلف شمال، جنوب و مرکز کشور در دستور کار قرار دارد. 
شایان ذکر است حجت الاسلام مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و جمعی از هیئت رئیسه نیروی دریایی ارتش در این سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش را همراهی کردند.


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna