پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پویش اهدای خون حورا

به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ولادت آن بانوی بزرگوار آغاز شد .

 

پویش اهدای خون حورا

به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ولادت آن بانوی بزرگوار آغاز شد .

 

سرویس سلامت موج برنا - کیمیا تنهایی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری،  زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با مدیر کل انتقال خون استان  در راستای جذب مشارکت بانوان در امر انساندوستانه اهدای خون و حضور در پویش اهدای خون حورا به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) الی سالروز ولادت آن بانوی بزرگوار دیدار و گفتگو کرد .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ کیمیا تنهایی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری،  زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با مدیر کل انتقال خون استان  در راستای جذب مشارکت بانوان در امر انساندوستانه اهدای خون و حضور در پویش اهدای خون حورا به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) الی سالروز ولادت آن بانوی بزرگوار دیدار و گفتگو کرد .

 

🔹️کیمیا تنهایی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان ضمن دعوت بانوان برای پیوستن به پویش اهدای خون حورا با توسل به اسوه صبر و ایثار خانم فاطمه زهرا ( س)گفت : در انتقال خون حضور یافتیم تا با اهدای خون برای بیمارانی که در بیمارستانها بستری هستند و همچنین برای کمک به بیماران خاص بخصوص در ایام شیوع ویروس کرونا بتوانیم گامی موثر  برای سلامت جامعه برداریم.

 

🔹️مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان ضمن عرض خداقوت خدمت کارکنان ایثارگر انتقال خون گفت : کارکنان انتقال خون با فرآورده سازی مایه حیات بخش خون در بخشیدن زندگی به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن نقش بسزایی دارند و این امر با مشارکت تمام جوامع علی الخصوص جامعه بانوان که نقش اساسی در امور خانواده دارند میسر خواهد شد .

 

🔹️ زهرا یعقوب نژاد به نقش تاثیرگذار بانوان در خانه و خانواده اشاره کرد و افزود : به فرمانداری شهرستانها و ادارات زیرمجموعه نامه آغاز پویش اهدای خون حورا ویژه بانوان ارسال خواهد شد تا بانوان در این پویش حضور بهمرسانده و در بخشیدن زندگی به همنوع مشارکت نمایند.

♦️دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان در نشست با مدیرکل و اعضای دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت : ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و اعضای دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان از امور بانوان فرمانداری ها  ،  ادارات و ارگانها در سراسر استان و تمامی بانوان گیلانی دعوت می نمایم تا در برگزاری این پویش که به نام و یاد اسطوره صبر و ایثار حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان پویش اهدای خون بانوان حورا از سالروز شهادت حضرت زهرا (س) الی سالروز ولادت آن بانوی بزرگوار برگزار خواهد شد با حضور در مراکز انتقال خون ما را یاری رسانند.

 

▪️گفتنی است بانوان حاضر در این نشست جهت کمک به همنوع خون اهدا کردند.

▪️پویش اهدای خون حورا که یکی از القاب حضرت فاطمه (س) می باشد ویژه بانوان برای اولین بار در گیلان از سالروز شهادت بانوی دوعالم الی سالروز ولادت خانم فاطمه زهرا (س) برگزار می گردد .

☎️جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید :

 

۰۱۳۳۳۳۳۲۶۷۰ و ۰۱۳۳۳۳۲۶۰۰۶

 

🩸با ما همراه باشید 🔻🔻

gilanbto           اینستاگرام

www.gbto.ir    وبسایت

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna