پنج شنبه 9 فروردین 1403

 
 
نذر اهدای خون
پرسنل دریادل  مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت
 
 
 
نذر اهدای خون
پرسنل دریادل  مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت
 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان – پرسنل  مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت  و دلاورمردان عرصه ایثار و جهاد در دفاع از حریم مرزهای دریایی میهن اسلامی و پاسداری از امنیت و آرامش مردم در ایام فاطمیه در پویش نذر اهدای خون شرکت کردند .
 
در این روز 31 دلاور مرد عرصه ایثار و جهاد در دفاع از حریم مرزهای دریایی میهن اسلامی و پاسداری از امنیت و آرامش مردم از مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت همزمان با ایام فاطمیه خون خود را برای کمک به همنوع اهدا کردند .
دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان از حضور مستمر و هفتگی پرسنل مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت برای اهدای خون تشکر و قدردانی کرد و افزود :  نیروی دریایی شمال از بازوان قدرتمند کشور هستند و طی نشست با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت مقرر شد با توجه به نیاز همیشگی به اهدای خون و تامین فرآورده های خونی در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران هر هفته با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی پرسنل نیروی دریایی  مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت ما را در امر اهدای خون یاری رسانند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna