چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

 

 

پیروزی آرنا درفک رشت در سومین دیدار لیگ بسکتبال دسته اول مردان کشور

 

پیروزی آرنا درفک رشت درسومین دیدار از هفته اول رقابتهای لیگ دسته

اول مردان کشور/ آرنا درفک رشت با پیروزی مقابل مه هام تهران 5 امتیازه شد .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ دسته اول مردان کشور در گروه B شمال کشور آغاز شد و دو نماینده گیلان آرنا درفک رشت و شهرداری صومعه سرا رقابتهای خود را آغاز کردند .رقابتهای هفته اول در دور رفت به ص.رت متمرکز و در سالن اختصاصص عقاب تهران برگزار می شود .

پیروزی آرنا درفک رشت درسومین دیدار از هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول مردان کشور  / آرنا درفک رشت با پیروزی مقابل مه هام تهران 5 امتیازه شد .

تیم آرنا درفک رشت در سولین دیدار خود از ساعت 17 یکشنبه 7 دیماه در سالن اختصاصی عقاب تهران به مصاف مه هام تهران رفت . 

تیم آرنا درفک رشت که این دیدار را با برنامه آغاز کرده بود در یک بازی برتر به پیروزی 72 بر 66 دست یافت تا به 5 امتیاز به مصاف هم استانی خود خانه بسکتبال صومعه سرا برود .

 

تیم گیلان را فرهاد گلبند به عنوان مدیرفنی ، بهنام شاد به عنوان سرپرست ، شهریار کریمی به عنوان سرمربی آرش بالازاده و به عنوان مربی همراهی می کند .

پویا اصلانی ( کاپیتان ) رضا الان ، امیرحسین پوآت ، حسنی مقدم ، فربد گلبند ، رفعتی ، شاد ، کاظمی ، تبریزی ، نیما توفیقی ، آرام و فربد گلبند 12 بازیکن پرتلاش و جویای نام آرنادرفک رشت در این بازی هستند . 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna