سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

 

توقف آرنا درفک رشت مقابل نبوغ اراک

در دومین دیدار از لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور
 

توقف آرنا درفک رشت مقابل نبوغ اراک

در دومین دیدار از لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ دسته اول مردان کشور در گروه B شمال کشور آغاز شد و دو نماینده گیلان آرنا درفک رشت و شهرداری صومعه سرا رقابتهای خود را آغاز کردند .

توقف آرنا درفک رشت مقابل نبوغ اراک در دومین دیدار از لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور /آرنا درفک رشت سه امتیازه شد .

تیم آرنا درفک رشت در دومین دیدار خود از ساعت 19 جمعه 5 دیماه در سالن اختصاصی عقاب تهران به مصاف نبوغ اراک رفت . تیم آرنا درفک رشت که در بازی اول با یک پیروزی شیرین مقابل شیرین فراز البرز کار را محکم و با اقتدار آغاز کرده بود ، در انتظار یک پیروزی دیگر بود .

 

دیدار دو تیم علیرقم تلاش نماینده گیلانی با برتری 76 بر 49 نبوغ اراک به پایان رسید تا آرنادرفک رشت با یک پیروزی و یک شکست 3 امتیازه شد و چشم به دیدارهای بعد بدوزد . 

تیم گیلان را فرهاد گلبند به عنوان مدیرفنی ، بهنام شاد به عنوان سرپرست ، شهریار کریمی به عنوان سرمربی آرش بالازاده و مازیار پرتوی به عنوان مربی همراهی می کند .

پویا اصلانی ( کاپیتان ) رضا الان ، امیرحسین پوآت ، حسنی مقدم ، فربد گلبند ، رفعتی ، شاد ، کاظمی ، تبریزی ، نیما توفیقی ، آرام و فربد گلبند 12 بازیکن پرتلاش و جویای نام آرنادرفک رشت در این بازی هستند . 

این دیدار را طهماسیان به عنوان سرداور ، نوروزیان و امین به عنوان داور اول و دوم قضاوت کردند .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna