جمعه 31 فروردین 1403

 
 
 
پیروزی شیرین خانه بسکتبال صومعه سرا مقابل مه هام تهران
 
 
 
پیروزی شیرین خانه بسکتبال صومعه سرا مقابل مه هام تهران
/خانه بسکتبال صومعه سرا سه امتیازه شد
 
 

 

 

 

 سرویس ورزشی موج برنا - لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در گروه B شمال کشور آغاز شد و خانه بسکتبال صومعه سرا یکی از نمایندگان این رقابتها پس از شکست در دیدار دیروز و فراموش کردن بازی دیروز ، از ساعت 17 به مصاف مه هام تهران تیم با سابقه و پرقدرت رفت . این رقابتها در هفته اول به صورت متمرکز به میزبانی عقاب تهران و در سالن نیروی هوایی در تهران برگزار می شود .

پیروزی شیرین خانه بسکتبال صومعه سرا مقابل مه هام تهران /خانه بسکتبال صومعه سرا سه امتیازه شد
 
دومین دیدار از دور رفت رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاههای کشور گروه شمال (ب) از ساعت 14:30 جمعه آغاز شد و خانه بسکتبال صومعه سرا به  مصاف مه هام تهران رفت .
 
کوآرتر اول ، خانه بسکتبال صومعه سرا که برای جبران شکست به مصاف مه هام نهران رفته بود از ابتدا بازی را با قدرت آغاز کرد و ماحصل این تلاش برتری 21 بر 10 خانه بسکتبال صومعه سرا بود .
کوآرتر دوم هرچند با تغییر بازیکنان همراه بود اما نماینده گیلان مغرور از نتیجه کوارتر اول نبود و کار را با جدیت دنبال کرد و تلاش کرد تا توپ و میدان را در دست داشته باشد و در لحضات پایانی برتری دو امتیازی مه هام موجب شد تا کوارتر دوم با برتری 21 بر 19 مه هام به پایان برسد اما همچنان خانه بسکتبال صومعه سرا نیمه اول را با برتری 40 بر 31 به رختکن برود .
کوآرتر سوم ، با تلاش دو تیم یعد از نیمه مربیان آغاز شد و نماینده گیلان برای کسب برتری و اولین پیروزی تلاش خود را دوچندان نمود و کوارتر سوم با برتری 13 بر 19 خانه بسکتبال صومعه سرا همراه شد .
کوآرتر چهارم و پایانی برتری محسوس نماینده صومعه سرا موجب شد تا با اطمینان بازی را دنبال نماید و در مقابل مه هام نتوانست مقابل دفاع و حمله های نماینده گیلان مقاومت کند و در نهایت کوارتر چهارم با برتری 25 بر 5 خانه بسکتبال صومعه سرا به پایان رسید و نهایتا خانه بسکتبال صومعه سرا به برتری 84 بر 49 دست یافت و سه امتیازه شد .
 
 
تیم خانه بسکتبال صومعه سرا را محمدرضا آقاکوچکی به عنوان سرمربی ، مرتضی گلشاهی مربی ، معین ماشینچی سرپرست ، فرهود خلخالی بدنساز ، آرین رهبر آنالیزور  رضا متحدی آمارگیر و  مرتضی معبودی ماساژور همراهی می نمایند .
 
 

 
‌رضا ملک دوست ، رضا صباغ ، عرفان کدیور ، جواد پورهادی ، ارسطو داوران ، روزبه امیدی ، امید نوین ، نیما ملک زاده ، امیررضا موذنی ، علی گوهری ، مهدی توسلی ، فرزام عفت دوست ، میثاق حبیبی ، امیرحسین علی پور 12 بازیکن جوان تیم خانه بسکتبال  صومعه سرا هستند .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna