شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

 

اولین حضور خانه بسکتبال صومعه سرا

در لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور

 

اولین حضور خانه بسکتبال صومعه سرا در لیگ دسته اول بسکتبال مردان

کشور/شکست نماینده صومعه سرا مقابل تیم با سابقه و قدرتمند نبوغ اراک

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در گروه B شمال کشور آغاز شد و خانه بسکتبال صومعه سرا یکی از نمایندگان این رقابتها از ساعت 19 به مصاف نبوغ اراک تیم با سابقه و پرقدرت رفت . این رقابتها در هفته اول به صورت متمرکز به میزبانی عقاب تهران و در سالن نیروی هوایی در تهران برگزار می شود .

اولین حضور خانه بسکتبال صومعه سرا در لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور/شکست نماینده صومعه سرا مقابل تیم با سابقه و قدرتمند نبوغ اراک

این دیدار پرفراز نشیب که اولین تجربه نماینده صومعه بود با حضور بازیکنان جوان محلی برای کسب تجربه بیشتر بود . هرچند این دیدار با تلاش بازیکنان صومعه سرا همراه بود .

کوارتر اول با برتری 25 بر 7 تیم اراکی همراه بود .

کوارتر دوم هرچند تلاش نماینده گیلان را به همراه داشت و 25 بر 12 به برتری رسید اما نیمه اول با برتری 37 بر 32 نماینده اراک همراه بود .

کوارسوم هم با تلاش قابل قبول نماینده صومعه سرا همراه بود و نهایتا  15 بر 15 تساوی امیدوار کننده ای رقم خورد .

کوارتر چهارم آمادگی تیم اراکی و سابقه حضور در لیگ کمکی برای حضور نماینده اراک بود تا برتری 14 بر 28 رقم بخورد و این دیدار در نهایت با برتری 80 بر 66 رقم خورد .

تیم خانه بسکتبال صومعه سرا را محمدرضا آقاکوچکی به عنوان سرمربی ، مرتضی گلشاهی مربی ، معین ماشینچی سرپرست ، فرهود خلخالی بدنساز ، آرین رهبر آنالیزور  رضا متحدی آمارگیر و  مرتضی معبودی ماساژور همراهی می نمایند .
 
 

 
‌رضا ملک دوست ، رضا صباغ ، عرفان کدیور ، جواد پورهادی ، ارسطو داوران ، روزبه امیدی ، امید نوین ، نیما ملک زاده ، امیررضا موذنی ، علی گوهری ، مهدی توسلی ، فرزام عفت دوست ، میثاق حبیبی ، امیرحسین علی پور 12 بازیکن جوان تیم خانه بسکتبال  صومعه سرا هستند .

این دیدار  را قاسم نسب به عنوان سرداور ، خسروی و کردرستمی داور اول و دوم قضاوت کردند .


 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna