چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

 

پیروزی آرنا درفک رشت

در اولین دیدار از هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول مردان کشور 
 

پیروزی آرنا درفک رشت در اولین دیدار از هفته اول رقابتهای لیگ دسته

اول مردان کشور/کسب اولین دو امتیاز شیرین نماینده گیلان در روز نخست

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ دسته اول مردان کشور در گروه B شمال کشور آغاز شد و دو نماینده گیلان آرنا درفک رشت و شهرداری صومعه سرا رقابتهای خود را آغاز کردند .

پیروزی آرنا درفک رشت در اولین دیدار از هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول مردان کشور  / کسب اولین دو امتیاز شیرین نماینده گیلان در روز نخست

تیم آرنا درفک رشت در اولین دیدار خود از ساعت 17 پنجشنبه 4 دیماه در سالن اختصاصی عقاب تهران به مصاف البرز رفت . 

شهریار کریمی سرمربی تیم آرنا درفک رشت با پویا اصلانی ( کاپیتان ) رضا الان ، امیرحسین پوآت ، حسنی مقدم و فرید گلبند بازی را آغاز کرد .

کوارتر اول بازی از ابتدا با توازن بازی بین دو تیم آغاز شد و با به ثمر رسیدن اولین امتیاز بازی روند شکل دیگری به خود گرفت . هرچند بازی هماهنگی از نماینده گیلان مشاهده شد اما نیمه اول با برتری  20 بر 14 تیم کرجی به پایان رسید .

کوارتر دوم با نصمیم جدی نماینده گیلان برای ثبت اولین پیروزی آغاز شد و از ابتدا برتری آرنا درفک رشت محسوس بود و ماحصل بازی هماهنگ و خوب نماینده گیلان برتری 15 بر 24 در کوارتر دوم بود و نهایتا نیمه اول با برتری 35 بر 38 آرنا درفک رشت به پایان رسید .

برتری 3 امتیازی کمترین حق نماینده هماهنگ گیلان در این دیدار بود .

کوارتر سوم نماینده البرز که تصور شکست را نداشت با تغییر در بازیکنان خود روند سعی کرد تا روند بازی را تغییر دهد . کادر فنی گیلان که برای هر ثانیه بازی برنامه ریزی داشت ، نتیجه را 21 بر 14 به نماینده البرز واگذار کرد .

کوارتر چهارم و پایانی و سرنوشت ساز بازی با حضور بازیکنان مصمم گیلان آغاز شد . تلاش بازیکنان گیلان برای حفظ توپ و به دست گرفتن بازی نتیجه داد و از طرف دیگر نماینده البرز هم تلاش خود را برای کسب اولین پیروزی دوچندان کرد و گرفتن خطا و پرتابهای منزقه ای و پنالتی نتیجه نداد و نهایتا کوارتر چهارم با برتری 11 بر 17 آرنا درفک گیلان به پایان رسید و نهایتا این دیدار با برتری 69 بر 67 آرنا درفک رشت به پایان رسید .

تیم گیلان را فرهاد گلبند به عنوان مدیرفنی ، بهنام شاد به عنوان سرپرست ، شهریار کریمی به عنوان سرمربی آرش بالازاده و به عنوان مربی همراهی می کند .

پویا اصلانی ( کاپیتان ) رضا الان ، امیرحسین پوآت ، حسنی مقدم ، فربد گلبند ، رفعتی ، شاد ، کاظمی ، تبریزی ، نیما توفیقی ، آرام و فربد گلبند 12 بازیکن پرتلاش و جویای نام آرنادرفک رشت در این بازی هستند . 

این دیدار را طهماسیان به عنوان سرداور ، نوروزیان و امین به عنوان داور اول و دوم قضاوت کردند .

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna