جمعه 7 اردیبهشت 1403
رضا نظری» طنزپرداز گیلانی درگذشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr  News Agency
 
رضا نظری مردی که زیاد می دانست ، به دیار باقی شتافت
 
 
رضا نظری مردی که  زیاد می دانست ، راز خنداندن ومردمی
بودن را ، به دیار باقی شتافت / زحق توفیق خدمت خواستم
وی گفت پنهانی ، چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی
 
 
 
 
سرویس هنری موج برنا - خلقت موجودات راز آفرینش است رازی نهفته که شاید در ذهن ما نگنجد . اما اینکه در زندگی چه راه و منشی را انتخاب کنیم با ماست و باید در این راه ثابت قدم باشیم تا نامی نیک را از خود به یادگار بگذاریم .
 
رضا نظری مردی که  زیاد می دانست ، راز خنداندن و مردمی بودن را ، به دیار باقی شتافت / زحق توفیق خدمت خواستم وی گفت پنهانی ، چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی
⚫️(( #رضا_نظری )) #طنزپرداز #گیلانی بعد از تحمل یک دوره بیماری آسمانی شد و در خاطره ها ماندگار و جاودانه خواهند ماند .
⚫️رضا نظری متولد 9 تیرماه 1353 شهرستان #بندرانزلی بود . که ابتدا در بیمارستان #شهیدبهشتی بندرانزلی به دلیل آنچه که علایم بیماری کرونا از آن یاد می شد بستری شد . اما رفته رفته پی به بیماری خاص برده شد و به دنبال آن در ماه‌های گذشته به دلیل بیماری سخت در بیمارستان توس تهران بستری و تحت مراقبت قرار گرفته بود.
 
🌐زحق توفیق خدمت خواستم وی گفت پنهانی       چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی 
          رضا نظری مردی که  زیاد می دانست ، راز خنداندن و مردمی بودن را
این بیت ورد زبان زنده یاد منوچهر نوزری بود و به حق راست می گفت . خدمت به مردم آنهم مردم ایران که سخت و دیر می خندند بسیار سخت است ، اما رضا نظری مردی بود که این راز را می دانست و با شنیدن نامش لبخند بر لب جاری می شد .
وی از بازیگران طنز سیمای مرکز گیلان بود که گیلانیان اجرای زیبا و دلنشین وی را هرگز از یاد نمی‌بردند.
 
مسابقه ی لطیفه گویی _ شادروان رضا نظری (کلیپ رحمان)نمایش کمدی " این چند پدر 2 " رضا نظری
وی غریب به ۳ دهه در صحنه تئاتر خاک صحنه خورد و از سال ۱۳۷۰ با نمایش سفر به کارگردانی آقای علیرضا غاروریانی وارد عرصه بازیگری شد. در کارنامه بازیگری وی نمایش‌هایی همچون نخاله‌های دلباخته، دزدان ناشی، شب نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵ سال دارد ، تموم حرفات دروغ بود .
در میان کارهای وی این چند پدر ۱ و ۲ و جنجالی‌های ۲ ایفای نقش وی ، طرح و نویسندگی و کارگردانی از برجستگی های بارز استعداد مردم شناسی ، خلقت موقعیت بوده است .
 
طنز مرحوم رضا نظری _ تست بازیگری _ سینما جهان نمای چالوس (رحمان مقدم)اجرای «رضا نظری» و برنامه های مختلف هنری در شرق گیلان | گیلان
 
⚫️(( #رضا_نظری )) #طنزپرداز #گیلانی  بعد از تحمل یک دوره بیماری  آسمانی شد و در خاطره ها ماندگار و جاودانه خواهند ماند .
به باور بسیاری این ضایعه سنگین تا مدتها در ذهن مردم گیلان خواهد ماند اما یاد و خاطره ایشان هیچگاه از اذهان بیرون نخواهند رفت .

 

⚫️پایگاه خبری موج برنا این ضایعه را به خانواده ایشان و خانواده هنر گیلان و ایران تسلیت می گوید .

 

#بازیگر #نویسنده #کارگردان #دلسوز #بمب_خنده #طناز #کمدین #هنرمند #پدر #طبیب_روح #شادی #نشاط #آسمانی شد
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna