شنبه 1 اردیبهشت 1403

گروه بندی لیگ دسته یک از سوی کمیته مسابقات و داوران اعلام شد.

 

گروه بندی لیگ دسته یک از سوی کمیته مسابقات و داوران اعلام شد.

/دو به اضافه یک سهم نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول باشگاههای کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور از نیمه دوم آذر ماه آغاز خواهد شد . لیگی که در نشست ماه گذشته فدراسیون اعلام آمادگی تیمها اعلام شد و نمایندگان گیلان رقیبان خود را شناختند .

گیلان در لیگ دسته اول مردان کشور سه نماینده خواهد داشت . نماینده رشت که شامل ترکیبی از باشگاههای ( درفک ، آرنا و گلبند ) خواهد بود . ملوان نیروی دریایی بندرانزلی دیگر نماینده گیلان و پای ثابت سالیان اخیر است و خانه بسکتبال صومعه سرا اولین حضور خود را تجربه خواهد کرد .


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، با اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال گروه بندی لیگ دسته یک مردان اعلام شد.

این رقایت های در دو گروه شمال و جنوب از 16 تا 18 آذر آغاز خواهد شد. 23 تیم در گروه شمال و در چهار گروه و گروه جنوب با 16 تیم در سه گروه برگزار خواهد شد.

دو به اضافه یک سهم نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول باشگاههای کشور

اما با شرایط پیش آمده دو نماینده گیلان در یک گروه یعنی گروه ( ب )  شمال کشور با هم مصاف خواهند داشت ، که امیدواریم شرایط یهتری را برای نماینده گیلان فراهم کند .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی هم در گروه ( د ) مسابفات با تیمای قدرتمندی هم گروه خواهد بود .

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna