پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 
 
 
این بار پیام اهدای خون پست می شود
 
 
 
کارکنان اداره پست‌استان گیلان این بار پیام نیاز به خون
همیشگی است ، اهدای خون اهدای زندگیست را پست خواهند کرد...

 

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - در راستای همگانی کردن و توسعه مردمی فرهنگ اهدای خون ، اینبار و در آستانه روز جهانی پست ، اینبار انتقال خون استان گیلان طی فراخوانی مشترک از اداره پست در این همدلی دعوت به عمل آورد .

کارکنان اداره پست‌استان گیلان این بار پیام نیاز به خون همیشگی است ، اهدای خون اهدای زندگیست را پست خواهند کرد.

روابط عمومی انتقال خون گیلان ، کارکنان اداره پست استان گیلان به مناسبت روز جهانی پست پویش قاصدان اهدای خون گیلان  را راه اندازی و خود را حامی انتقال خون معرفی کردند.

مدیر پزشکی انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه تا وقتی قاصدان اهدای خون هستند ، لبخند بیمار نجات یافته همیشه به مقصد می رسد گفت : اداره پست استان گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا و خارج نشدن مردم از منازل همگام با حوزه سلامت در حال خدمت رسانی و دسترسی آسان مردم به امکانات هستند.

دکتر گیتی ایزدی پور افزود : در ادامه این پویش و شروع همکاری انتقال خون استان گیلان با اداره پست مقرر شد برچسبی با پیام " این بار پیام اهدای خون پست می شود / نیاز به خون همیشگی است ،اهدای خون اهدای زندگیست " بر روی  بسته های پستی الصاق گردیده تا بدین ترتیب پیام انتقال خون به منازل مردم نوعدوست گیلان پست شود.

 مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون استان گیلان روز جهانی پست رابه قاصدان تلاشگر اداره کل پست استان گیلان تبریک و خداقوت گفت.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna