شنبه 1 اردیبهشت 1403

همایش تجلیل از پنجاه مربی پایه بسکتبال گیلان برگزار شد .

 

دکتر صدیقی مدیر تیمهای پایه بسکتبال گیلان :

تلاش مربیان پایه ستودنی است ، انسانهایی که با کمترین دستمزد

سهم به سزایی در رشد و بالندگی ورزش بسکتبال دارند.

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – موفقیت در هر امری در سایه تمرین و دقت میسر می شود . البته این امربه شرایط زمانی و مکانی بستگی دارد . تکرار و تمرین ، زمان مناسب برای تمرین و البته تمرین براساس اصول می تواند پایه گذاری روزهای بهتر و رشد و تعالی در هر زمینه ای خصوصا ورزش باشد .

دکتر صدیقی مدیر تیمهای پایه بسکتبال گیلان : تلاش مربیان پایه ستودنی است ، انسانهایی که با کمترین دستمزد سهم به سزایی در رشد و بالندگی ورزش بسکتبال دارند.

عصر سه شنبه 25 شهریورماه  دکتر صدیقی مدیر تیمهای پایه استان گیلان طی همایشی از زحمات مربیان پایه در بخش آقایان و بانوان تقدیر کرد .

دکتر صدیقی  در همایش تقدیر از مربیان پایه فعال استان ، ضمن تجلیل از مربیان پایه افزود : یکی از آرزوهایم تقدیر از مربیان پایه استان بود ، براستی  این عزیزان سربازان گمنام ورزش بسکتبال که با کمترین دستمزد سهم به سزایی در رشد و بالندگی ورزش بسکتبال دارند و شایسته است تا یادمان باشد این عزیزان پایه گذار یادگیری و آموزش هستند و امروز این همایش برای تقدیر از این عزیزان برگزار گردید .

این مراسم که با حضور احمد رمضانپور رییس شورا و محمدحسن عاقل‌منش عضو شورای شهر رشت و با سخنرانی محمد رفیعی رییس هیات بسکتبال گیلان و جلال صدیق مدیر تیم‌های پایه بسکتبال استان برگزار شد، از ۵۰ مربی فعال در عرصه بسکتبالِ پایه گیلان تقدیر به‌عمل آمد.

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان : امسال با 4 نماینده در لیگ کشور حاضر خواهیم شد .

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان مربیان پایه را با ارزش شمرد و افزود : اهمیت پایه در هر کاری واضح و مبرهن است و در بسکتبال هم این امر مستثنی نیست و برای آغاز راه یادگیری بسکتبال مربیان پایه از اهمیت والایی برخوردار هستند .

دکتر محمد رفیعی به حضور نمایندگان گیلان در لیگهای کشوری اشاره کرد و افزود : درر اولین سال حضورم در بسکتبال خبر حضور یک تیم در لیگ کشور یک رویا بود و اتفاقا همان سال با سه نماینده حاضر شدیم . امسال هم ابتدا قرار شد یک تیم با مشارکت گلبند ، درفک و آرنا در رقابتها حاضر شود و در ادامه صنایع دستی راستکردار برای حضور بانوان اعلام  آمادگی کرد و سپس ملوان نیروی دریایی بندرانزلی اعلام آمادگی کرد و در ادامه خانم عادلی برای حضور در لیگ برتر و یا یک بانوان اعلام آمادگی کردند که باز هم خواهم گفت در حد توان برای حضور این تیمها تلاش خواهیم کرد .

بخش آموزشی همایش از مربیان پایه با تدریس علیرضا عیسی بخش

در ادامه عیسی بخش عضو گروه تیمهای پایه استان با برگزاری یک کلنیک آموزشی در خصوص مبانی آموزش بسکتبال پایه بسکتبال با برگزاری 50 دقیقه کلاس آموزشی حالت بازآموزی همایش را تکمیل نمود .

  در پایان جلسه پرسش و پاسخ در خصوص هماهنگی تمرینات پایه بسکتبال برگزار شد که مربیان پایه نظرات خود را به اشتراک گذاشتند .

در این جلسه پرسش و پاسخ محمدعلی رضازاده ، علیرضا علیزاده ، خانم صفری نظرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند .

دکتر  صدیقی  مدیر تیم های پایه استان برای ۵۰ مربی خانم و آقای فعال استان هدیه ای به رسم یادبود به همراه لوح تقدیر که ممهور به مهر و امضای ریاست محترم هیئت بسکتبال استان  دکتر رفیعی بود ، تقدیم مربیان نمودند.


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna