سه شنبه 29 اسفند 1402

 

مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون گیلان

از مشارکت گسترده اهداکنندگان خون در تاسوعا و عاشورا قدردانی کرد

 

مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون استان گیلان :

از مشارکت گسترده اهداکنندگان خون استان قدردانی کرد /

اختصاص سهم شش درصدی گیلان از اهدای خون کشور

در دو روز تاسوعا و عاشورا

 

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - محرم امسال ، محرمی استثنایی بود ، محرمی که تاسوعا و عاشورا همراه با شوق ایثار و همدلی بود . گیلانیها در مراکز انتقال خون استان گیلان ندای یاری بیماران را شنیدند و صحنه هایی به یادماندنی را ثبت کردند .

مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون استان گیلان :
از مشارکت گسترده اهداکنندگان خون استان قدردانی کرد / اختصاص سهم 6 درصدی گیلان از اهدای خون کشور در دو روز تاسوعا و عاشورا

به گزارش گروه سلامت موج برنا - دکتر گیتی ایزدی پور مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون استان گیلان از مشارکت گسترده اهداکنندگان خون دیار باران که سراسر نعمت و برکت است و این ویژگی را به شهروندانش نیز تسری می دهد ، برای شرکت در پویش نذر اهدای خون قدردانی و تشکر کرد .


مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون استان گیلان ،

با بیان اینکه نذر اهدای خون در ماههای محرم و صفر یکی از نذورات مهم مردم نوعدوست می باشد اظهار داشت : در دو روز تاسوعا و عاشورا 28 هزار و 378 واحد خون در کل کشور جمع آوری شده که 6 درصد آن ( 1666 واحد خون ) توسط اهداکنندگان گیلانی تامین شده است .
دکتر گیتی ایزدی پور افزود : با توجه به اینکه استان گیلان 2 میلیون و 570 هزار جمعیت دارد و در واقع سه ممیز نه صدم درصد ( 09/3 درصد ) جمعیت کل کشور را به خود اختصاص داده است ، سهم 6 درصدی این جمعیت به نسبت مجموع خونهای اهدایی کشور در این دو روز ، نشان دهنده استقبال کم نظیر اهداکنندگان گیلانی در پیوستن به پویش نذر اهدای خون  دارد .

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna