جمعه 10 فروردین 1403

دکتر نجفی در این مراسم با قدردانی از مجموعه کمیته امداد به جهت ارائه خدمات ماندگار در حوزه های مختلف بویژه مسکن و اشتغال خانواده های نیازمند گفت  : کمیته امداد در جهت خانه دار شدن محرومان گامهای مؤثری برداشته است اما باید با حمایت و کمک سایر دستگاههای اجرایی و مسئولین ، این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی  کمیته امداد را از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) دانست و عنوان کرد : اساس نظام جمهوری اسلامی برپایه ی نوع دوستی و خدمت گذاری به قشر محروم و آسیب پذیر بنا نهاده شده است و کمیته امداد امام خمینی (ره) تا کنون توانسته نقش خود را در خصوص تحقق این امر به خوبی ایفا نماید.

وی افزود : سرلوحه کار نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار این است که تلاش  کند تا  در جامعه بی خانمانی وجود نداشته باشد و همه از رفاه نسبی و آسایش و امنیت برخوردار باشند.

در ادامه این مراسم مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز با بیان اینکه این واحدهای مسکونی جمعا با زیربناء 14 هزار و 160 متر مربع و با اعتبار 95 میلیارد و 467 میلیون ریال احداث شده اند  گفت : صاحبان این واحد های مسکونی از انشعاب رایگان آب و برق و گاز و خدمات فنی و مهندسی رایگان نیز  بهره مند شده اند.

علیرضا محمدی با قدردانی از مساعدتهای نیکوکاران در امر ساخت مسکن برای محرومان افزود : برای ساخت این واحدهای مسکونی مبلغ 19 میلیارد و 485 میلیون ریال از محل مساعدت خیرین و نیکوکاران بوده است.

وی با بیان اینکه در 8 ماهه سالجاری 617 واحد مسکونی تحویل مددجویان شده است تصریح کرد : با همکاری سپاه قدس گیلان تعداد هزار واحد مسکونی با متراژ هریک 50 متر مربع بعنوان هدیه مقام معظم رهبری به نیازمندان در سال 95 واگذار می شود که ساخت  500 واحد آن در 4 ماهه نخست سال 95 به پایان خواهد رسید.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna