سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

دکتر محمد رفیعی انتصاب فاضل بازیار را 

بعنوان معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تبریک گفت .

دکتر محمد رفیعی ریئس هیئت بسکتبال گیلان انتصاب فاضل بازیار

را  بعنوان معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تبریک گفت .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - ورزش و جوانان استان گیلان یکی از فعال ترین مجموعه های کشور محسوب می شود . تعدد رشته های ورزشی ، فعالیت گسترده حوزه جوانان مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان را دوچندان می کند . تعدد ورزشکاران مدال آور و علاقمندی ورزشکاران به ورزش همگانی و قهرمانی به طبع انتظارات را دوچندان می سازد .

 دکتر محمد رفیعی ریئس هیئت بسکتبال گیلان انتصاب فاضل بازیار را  بعنوان معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تبریک گفت .

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان ضمن تبریک به فاضل بازیار به عنوان معاونت ورزشی ادراه کل ورزش و جوانان گیلان به تلاش خستگی ناپذیر و مدیریت ایشان اشاره کرد و افزود : امید است در سایه الطاف الهی و همت جنابعالی و مجموعه همکارانتان شاهد روزهای بهتری برای ورزش گیلان باشیم .

دکتر محمد رفیعی به افتخارات گیلانیان در میادین بین المللی در حوزه های ورزشی اشاره کرد و گفت : توسعه های امکانات و استفاده بهینه از ظرفیتهای انسانی و سخت افزاری می تواند گیلان را در نیل به هدف آرمانی ورزش همگانی و قهرمانی یاری رساند و امیدوارم با حضور جنابعالی محقق گردد .

یادآور می شود فاضل بازیار پیش از این سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان رودبار و گروه ورزش ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان را در کارنامه خود دارد .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna