سه شنبه 29 اسفند 1402

دکتر محمد رفیعی از گروه عاج فیل نماینده بسکتبال ایران و گیلان تقدیر کرد

 

دکتر محمد رفیعی ریئس هیئت بسکتبال گیلان :

گیلان بعنوان قطب بسکتبال خیابانی در کشور شناخته شده و توسعه

بسکتبال خیابانی را در استان همچون گذشته با قوت ادامه خواهیم داد.

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - غریب به سه سال است دکتر محمد رفیعی سکان هیئت بسکتبال استان گیلان را برعهده گرفته است . یکی از بزرگترین دستاورهای این هیئت نیل و تمایل به همگانی شدن این رشته آکادمیک است و بسکتبال خیابانی یکی از راههای رسیدن به این مهم است و امروز بیش از پنجاه سایت مشغول فعالیت است و خوشبختانه یک تیم کامل از گیلان در این دوره از عصر جدید توجه خانواده بسکتبال و خصوصا شخص این فدراسیون دکتر طباطبایی ریاست فدراسیون جلب نمود .

 تقدیر رییس هیات بسکتبال گیلان از گروه عاج فیل

▫️رییس هیات بسکتبال گیلان پس از افتخارآفرینی گروه بسکتبال خیابانی استان گیلان(عاج فیل) در برنامه عصر جدید، از تلاش‌های اعضای این گروه قدردانی کرد.

▫️دکتر محمد رفیعی در این نشست صمیمانه گفت : گیلان بعنوان قطب بسکتبال خیابانی در کشور شناخته شده و توسعه بسکتبال خیابانی را در استان همچون گذشته با قوت ادامه خواهیم داد.

▫️رییس هیات بسکتبال گیلان با قدردانی از حمایت خانواده بسکتبال از نماینده شایسته استان گیلان برای این گروه آرزوی موفقیت کرد.

▫️به گفته پدرام عاشوری مسئول کمیته بسکتبال خیابانی هیات بسکتبال گیلان و سرپرست گروه عاج فیل، اعلام نتایج و پخش ادامه برنامه استعدادیابی عصرجدید که بدلیل شیوع کرونا متوقف شده بود پس از عید فطر آغاز خواهد شد.

▫️محمد حسن زاده، محمد طاها بخشی، آرین آقابیگی، عرفان اسماعیلی و حامد رئوفی از دیگر اعضای گروه عاج فیل هستند که در پایان جلسه توسط رییس هیات بسکتبال گیلان از آنان تقدیر به عمل آمد.

 








Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna