پنج شنبه 30 فروردین 1403

 

اهدا کننده پلاسما ،

جواد شیخی نژاد داور و مربی بسکتبال به پویش شکرانه سلامت پیوست .

اهداکننده پلاسما جواد شیخی نژاد :

ما ورزشکاران همگام و همراه با انتقال خون ،

بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی را تنها نمی گذاریم .

پویش اهدای خون خانواده بسکتبال گیلان

 

 

سرویس سلامت موج برنا - داور ملی بسکتبال در حین اهدای پلاسما در انتقال خون گیلان گفت : ما ورزشکاران همگام و همراه با انتقال خون ، بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی را تنها نمی گذاریم .

🏀 داور ملی بسکتبال و مدرس تربیت بدنی پس از بهبودی از بیماری کووید 19 به انتقال خون استان گیلان مراجعه و پلاسمای خون خود را اهدا کرد تا در ماه مبارک رمضان همگام و همراه با انتقال خون استان امید به زندگی به بیماران مبتلا به کووید 19 بخشیده شود.

mojeborna.ir | پایگاه خبری موج برنا | اصغر قاسمیان و رضا مقیمی تیم ...چاپ صفحه

🏀 جواد شیخی نژاد مدرس تربیت بدنی بندرانزلی با بیان اینکه جامعه ورزش و بسکتبال همیشه ایام و با شادابی و نشاط و اهدای خون همراه و همگام انتقال خون بوده و هست افزود :  اینبار با توجه به ایام شیوع ویروس که جهت رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در قرنطینه خانگی بسر می برند ، اهدای خون را فراموش نکنند و جزو کارهای ضروری خود بدانند .

🏀 وی از ورزشکاران و جوانانی که از بیماری کووید 19 رهایی یافته اند و یک ماه از بهبودی انان می گذرد دعوت به اهدای پلاسما کرد تادرنجات جان بیماری سهیم باشند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna