سه شنبه 29 اسفند 1402

سه گام هیئت بسکتبال گیلان در وضعیت کرونا

/اطلاع از احوال خانواده بسکتبال گام سوم

 

هیئت بسکتبال گیلان در گام سوم از احوالات خانواده بسکتبال

از شرق تا غرب گیلان مطلع است  ./ #شکست_کرونا_با_همشهری_فهیم

 

 

سرویس سلامت موج برنا – امروز شرایط خاصی نه تنها در ایران ، بلکه حداقل هفتاد کشور و در سراسر دنیا حاکم است ، شرایطی که با شیوع کرونا ویروس حاکم شده است و در مرحله اول کار دستمان است و باید پیشگیری را با رعایت بهداشت فردی در اولویت قرار دهیم .

اما براستی شرایطی خاص و عجیبی حاکم است ، جنگ نیست که محدوده مرزی داشته باشد ، زلزله نیست که تمام شود ، سیل نیست که بند بیاید و معلوم نیست که کی و کجا دامن گیر می شود و پیشگیری و مراقبت شرط اول است .

اما اگر ناگزیر مبتلا شدیم تجهیز امکانات ، کمی همدلی و امید راه گشا است و امروز همه پا به میدان نهاده اند و هرکسی گوشه ای از کار را بر عهده گرفته ، اما بعضی نهادهای مردم نهاد یا موسسات خیریه براساس وظایف فطری و ذاتی مسئولیتی دو چندان دارند ولی در بین اشخاص صاحب سرمایه و خیر به چند گروه تقسیم می شوند .

الف - گروهی که به بهانه سلامت فردی نهان شده اند . ب – سلامت و بهداشت فردی را تقسیم می کنند .

ج – از حقوق مادی خود موقتا می گذرند و کمک مالی هم می کنند .  د – به جای همراهی و همدلی از نیاز مردم کیسه می دوزند و کاسبی می کنند .

هیئت بسکتبال گیلان در گام سوم از احوالات خانواده بسکتبال اط شرق تا غرب گیلان مطلع است  ./ #شکست_کرونا_با_همشهری_فهیم

دنیای امروز به قولی دهکده جهانی است ، اما در این دهکده جهانی به ندرت از احوالات هم باخبر می شویم و بهانه روزگار سخت بهانه ای دم دست است . غفلت و بی خبری موجب فاصله می شود و دلجویی ، خصوصا در شرایط سخت می تواند احوالات ما را بهتر کند .

Image result for دکتر محمد رفیعی رییس هیات بسکتبال گیلانImage result for دکتر محمد رفیعی رییس هیات بسکتبال گیلان

اما توضیح این نکته ضروری است در ایام و روزهای خوش و شاید روزهای نیاز جویای احوال هم شدن طبیعی است ، اما دانستن احوال در شرایط بد می تواند ما را فردی متفاوت از سایرین بسازد .

در اسفند ماه و باتوجه مصائب و مشکلات متعدد دکتر رفیعی پیگیر و جویای احوال همه خانواده بسکتبال از شرق تا غرب گیلان بود و در بسیاری مواقع این دلجویی موجب تسکین آلام مخاطب شده است و این یعنی خود زندگی و همیشه باید به زندگی سلام گفت .

امروز با افتخار توضیح در این خصوص با ما تا یک " همشهری " از مصائب و مشکلات مردم کاسبی نکند و این چنین باید گفت :

 سلام و درود بر تو همشهری و در پویش #شکست_کرونا_با_همشهری_فهیم

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna