سه شنبه 29 اسفند 1402
میثم قربانی جوان نخبه اهل انزلی
به عنوان مشاور جوان مدیر عامل منطقه آزاد انزلی منصوب شد
 
 
با حکم دکتر روزبهان برای اولین بار یک جوان نخبه اهل انزلی
"میثم قربانی" مشاور جوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد.
 

 

 

سرویس اقتصادی موج برنا - ایران اسلامی و سربلند در همه دوره ها از وجود نخبگان اقتصادی ، علمی ، هنری و ورزشی بهره برده است و بدون شک با استفاده از تفکرات نحگبان و جلوگیری از فرار مغزها می شود به سوی تعالی رهنمود شود .

 

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای بهره گیری از ظرفیت های نخبگان بومی منطقه، برای اولین بار یک جوان نخبه اهل انزلی مشاور جوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد.

برنامه ریزی به منظور تدوین برنامه های عملیاتی در حوزه جوانان، ارتباط و تعامل سازنده و موثر با دانشجویان وجوانان، برنامه ریزی به منظور تکریم و فرآهم نمون زمینه استفاده از توان تخصصی قشر تحصیل کرده در پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد انزلی از مهمترین محورهای کاری عنوان شده در متن حکم صادره از سوی دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان خطاب به میثم قربانی می باشد.

میثم قربانی مخترع ساخت اولین دستگاه جراحی اتوماتیک استریوتاکسی مغز در جهان است وی در جشنواره بین المللی اختراعات در کلاس پزشکی جوایز نشان برترین مخترع و مدیر پروژه در کانادا ۲۰۱۸ را کسب کرده است.

 

گفتنی است وی همچنین با اختراع دستگاه ایجادکننده مدل ترومای مغزی، نخاعی و عصب سیاتیک ،در جشنواره بین المللی اختراعات ترکیه مدال طلا در کلاس پزشکی را از آن خود کرد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna