جمعه 10 فروردین 1403
 

 

فرصت‌های سرمایه گذاری در بسکتبال گیلان مورد بررسی قرار گرفت .

 
 
در دیدار دکتر محمد رفیعی رییس هیات بسکتبال استان با مدیرکل سرمایه گذاری استانداری
، فرصت‌های سرمایه گذاری در بسکتبال گیلان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - در دیدار دکتر محمد رفیعی رییس هیات بسکتبال استان با مدیرکل سرمایه گذاری استانداری، فرصت‌های سرمایه گذاری در بسکتبال گیلان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
 
▫️در این نشست که در دفتر دکتر رنجکش برگزار شد؛ محمد رفیعی رییس هیات بسکتبال استان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در ورزش بسکتبال و علاقه‌مندی در جامعه، خواستار حمایت از سرمایه گذاری در این رشته شد.
 
▫️دکتر رفیعی یادآور شد : هیات بسکتبال گیلان با دارا بودن ۱۶ هیات شهرستانی و در برگیری جامعه هدفی اثرگذار از ورزشکاران و باشگاه‌ها در استان، می‌تواند زمینه‌های خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت‌ها و بستر توسعه ورزش بسکتبال در استان باشد.
 
▫️دکتر یونس رنجکش مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر وجود فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار در زمینه‌های مختلف ورزشی در استان، بسکتبال را یکی از ورزش‌های پویا در جمع علاقه‌مندان عنوان کرد.
 
▫️وی افزود : علاوه بر نقش ورزش در تولید نشاط اجتماعی، این بخش قابلیت‌های بسیاری در تبدیل فرصت‌ها به ثروت‌های حوزه ورزش دارد.
 
▫️به گفته وی؛ باید تلاش کنیم اقتصاد ورزش نیز با بهره‌مندی دیدگاه‌های جدید، بازار نیاز و خلاقیت‌های مدیریتی مورد توجه و پویایی قرار گیرد.
 
▫️وی همچنین از آمادگی استانداری در حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری در ورزش به ویژه بسکتبال و پشتیبانی در راستای تسهیل‌گری برای تامین امکانات، نیازها و تسهیلات خبر داد.
 
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna