سه شنبه 29 اسفند 1402

 

محمد یعقوبی مروجی نمونه و خستگی ناپذیر در پروسه اهدای خون و پلاکت

 

محمد یعقوبی از فرهنگ سازی اهدای خون تا فرهنگ سازی ورزش

/ خستگی ناپذیر و پر تلاش 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - دنیای امروز سرشار از تحولات شگرف و باورنکردنی است و فضای مجازی و وسایل ارتباط جمعی می تواند ابزاری برای تحقق آرمانها و ایده آلها باشد . 

به هر تقدیر فضای مجازی سرشار از خوبیها و بدیها است که نوع استفاده هریک از ما می توانند در تحقق یک خانواده ، اجتماع ، محله ، شهر ، استان ، کشور و قاره موثر باشد و یا به تعبیری در این کره خاکی و دهکده جهانی موثر و یا مخرب باشد . 

انسانهای بسیاری هستند که از فضای مجازی خود در تامین دارو ، هزینه درمان ، ادامه حیات ، جراحی و درمان یاری می گیرند و در راستای این فرهنگ بزرگ همدلی بی ادعا و گمنام هستند .

محمد یعقوبی از فرهنگ سازی اهدای خون تا فرهنگ سازی ورزش / خستگی ناپذیر و پر تلاش 

#محمد_یعقوبی ، انسانی با #شغل_آسمانی و از #سفید_پوشان_پرسنل_انتقال_خون #کردستان الگویی کامل برای #همدلی و #فرهنگ_سازی است . مردی که جدا از شغل و حرفه اش لحظه به لحظه در فضای مجازی در حال #توسعه فرهنگ اهدای خون و پلاکت است . در هر پستی که در پیج خود قرار می دهد بوی همدلی به مشام می رسد .

در هر صفحه و در روز رویدادی تشویق می شود ، از همدلی و حس خوب اهدای خون و پلاکت تا تشویق به ورزش همگانی در طبیعت زیبای کوهستان و خلاصه تلاش برای رسیدن به سلامت فردی و در نهایت سلامت اجتماعی که می تواند ارتقا سطح جامعه باشد .

 

محمد یعقوبی را در فضای مجازی با #لبخند بشناسیم .

اکثر پستهای محمد یعقوبی در محیط کاری ایشان گرفته شده است . در سازمان انتقال خون کردستان که تفاوتی عجیب با همه پستها دارد . محمد یعقوبی با لبخندهای استثنایی ، اما طبیعی و جذابش شناخته می شود . بدون شک برای تشویق به حضور در یک کار فرهنگی به پیج محمد یعقوبی با آدرس زیر سری بزنید ، شاید شما هم در این مسیر همراه او شوید .

mohamad_yaghobi5624

محمد یعقوبی برای همه همدلی ها و مهربانیها تقدیر و تشکر ما را بپذیر ، خداقوت و التماس دعا ....


 



























Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna