سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

صعود تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی

به دور بعد لیگ دسته دو باشگاههای کشور

 

بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با 2 پیروزی و کسب 5 امتیاز و

در مجموع 10 امتیاز و صدرنشینی به دور بعد صعود کرد .

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - دور دوم رقابتهای لیگ دسته دو باشگاههای کشور در گروههای چهارگانه از روز چهارشنبه 16 بهمن آغاز شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی  در مشهد به مصاف رقبای خود رفت و با کسب 2 پیروزی و کسب 5 امتیاز و در مجموع 10 امتیاز و دوم گروه به دور بعد صعود کرد .

در دور رفت لیگ دسته دو باشگاههای کشور که ملوانان در لنگرود به مصاف حریفان رفته بود با دو پیروزی و کسب پنج امتیاز صدر نشین شده بود .

اما  دور برگشت این رقابتها از روز چهارشنبه 16 بهمن آغاز شد .

چهارشنبه 16 بهمن ماه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی - رعد پدافند هوایی مشهد " سالن مشهد "

اولین دیدار ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل میزبان و مدعی رقابتها رعد پدافند هوایی مشهد در سالن مشهد و از ساعت 18 آغاز شد و ملوانان برای تحکم صدرنشینی و در مقابل رعد پدافند هوایی برای تغییر در موقعیت خود و استفاده از میزبانی و برای پیروزی به میدان رفتند .

این دیدار پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 70 بر 58 رعد پدافند هوایی رقم خورد و اولین پیروزی برای میزبان و البته یک امتیاز برای نماینده گیلان رقم خورد .

پنجشنبه 17 بهمن ماه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی - تاکستان " سالن مشهد "

دومین دیدار دور برگشت که از ساعت 16 پنجشنبه 17 بهمن در سالن مشهد آغاز شد ، مصاف ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با راک نماینده تاکستان بود . 

بازی بهتر ملوانان در روز دو و البته تلاش تاکستانیها برای حفظ بقا در گروه موجب شد تا تساوی ابتدا در وقت قانونی و اضافه اول رقم بخورد و در ادامه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به پیروزی 88 بر 80 دست یابد و سه امتیازه شود .

جمعه 18 بهمن ملوان نیروی دریایی بندرانزلی - رادین مشهد  " سالن مشهد "

سومین و آخرین دیدار نماینده گیلان مقابل رادین مشهد بود . تیمی که در دور رفت با حواشی پیش آمده تنها تیمی بود که مقابل ملوانان به پیروزی دست یافت .

دیدار دو تیم از ابتدا نزدیک و حساس و البته نزدیک آغاز شد و برتری نسبی برای هر دو تیم به ثبت رسید و تلاش ملوانان برای جبران شکست دور رفت و تلاش نماینده خراسان رضوی برای استفاده از میزبانی موجب شد حساسیت این دیدار بیشتر شود . اما در نهایت این دیدار با برتری 83 بر 77 ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، نماینده گیلان رقم خورد .

بدین ترتیب ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با کسب 5 امتیاز در این دور و اندوخته 5 امتیازی دور رفت و در مجموع 10 امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار گرفت و  به دور بعد صعود کرد .

محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی

ضمن تقدیراز حامیان تیم ، افزود : در دور رفت با حمایت
مادی و معنوی دکتر رفیعی ، مسئولین شهری و ورزشی

لنگرود بازیها برگزار شد و پس از آن دلهره حضور دو

نماینده از خراسان رضوی و میزبانی در مشهد و تامین

هزینه مشکل ساز شد .

 

 

محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ضمن تقدیراز حامیان تیم ، افزود : در دور رفت با حمایت مادی و معنوی دکتر رفیعی ، مسئولین شهری و ورزشی لنگرود بازیها برگزار شد و پس از آن دلهره حضور دو نماینده از خراسان رضوی و میزبانی در مشهد و تامین هزینه مشکل ساز شد .

وی ضمن تقدیر از شرف الدینی حامی باشگاه ملوان افزود : بدون شک سفر به حرم رضوی آرزوی هر مسلمان و ایرانی است و این فرصت می توانست جذاب باشد ، ما دغدغه تامین هزینه  معضلی بود و این مهم با حمایت جناب شرالدینی حامی مالی ملوان صورت گرفت .

محمدعلی رضازاده ضمن تقدیر از تلاش بازیکنانش گفت : شرایط مالی ، مشکلات سالن و کمبود ساعت تمرینی سبب شد تا هماهنگی در بازی اول صورت بگیرد و لازم می دانم از تلاش بازیکنانم تشکر و قدردانی نمایم .

تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با ترکیب :مجتبی گیلان نژاد ، میراث کشتکار ، ارسلان جعفری ، امیرحسین پوآت ، محمد جواد جهانی ، مهراد مظفری ، مهرشاد مظفری ، علی صادقی ، مهدی حسنی مقدم ، وحید غفارنژاد ، آریا بنیانی ، سعید بالایی ، احمدرضا نخعی ، رضا فرید ، علی صیاد ، مهراب گیلان نژاد و با هدایت
کادر فنی: 
سرپرست : سهراب گیلان نژاد ، سرمربی :  محمدعلی رضازاده ، مربی : محمود محجوبی ، آنالیزور : فرهاد گنجی ، بدنساز : علیرضا یگانه ، مشاور عالی داوری : شاهین مومن نژاد
مدیر عامل: ناخدا صیدانلو
و با حمایت حامیان مالی : 
اقای شریف الدینی
شهریار یگانه


 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna