شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

صدرنشینی و صعود دنیای فلز درفک به دور بعد لیگ دسته دو باشگاههای کشور

 

دنیای فلز درفک با کسب 3 پیروزی و کسب 5 امتیاز و

در مجموع 11 امتیاز و صدرنشینی به دور بعد صعود کرد .

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - دور دوم رقابتهای لیگ دسته دو باشگاههای کشور در گروههای چهارگانه از روز چهارشنبه 16 بهمن آغاز شد و دنیای فلز درفک در تهران به مصاف رقبای خود رفت و با کسب 2 پیروزی و کسب 5 امتیاز و در مجموع 11 امتیاز و صدرنشینی به دور بعد صعود کرد .

در دور رفت این رقابتهای دنیای فلز درفک که در بابل به مصاف حریفان رفته بود با سه پیروزی و کسب شش امتیاز صدر نشین شده بود .

اما در دور برگشت این رقابتها از روز چهارشنبه 16 بهمن آغاز شد .

چهارشنبه 16 بهمن ماه دنیای فلز درفک - مهاباد " سالن آزادی تهران "

اولین دیدار دنیای فلز درفک مقابل نماینده مهاباد در سالن آزادی تهران و از ساعت 9:30 آغاز شد و درفک برای تحکم صدرنشینی و در مقابل نماینده مهاباد برای تغییر در موقعیت خود برای پیروزی به میدان رفتند .

کوارتر اول با برتری 16 بر 10 نماینده گیلان رقم خورد .         کوارتر دوم 14 بر 13 و با برتری درفک همراه بود تا نیمه اول 30 بر 23 دنیای فلز درفک رقم بخورد .

کوارتر سوم هم برتری  24 بر 15 برای درفک ثبت شد .

کوارتر چهارم تنها کوارتری بود که برتری 15 بر 13 نماینده مهاباد رقم خورد ، اما این دیدار پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 67 بر 53 دنیای فلز درفک رقم خورد و اولین پیروزی و دو امتیاز برای نماینده گیلان رقم خورد .

پنجشنبه 17 بهمن ماه دنیای فلز درفک - راک شیمی تهران " سالن آزادی تهران "

دومین دیدار دور برگشت که از ساعت 10:30 پنجشنبه 17 بهمن در سالن آزادی تهران آغاز شد ، مصاف دنیای فلز درفک با راک شیمی تهران بود . 

راک شیمی تهران که تیمی متمول و البته میزبان رقابتها بود ، توانست با نتیجه 61 بر 49 به پیروزی دست یافت .

جمعه 18 بهمن ماه دنیای فلز درفک - شهدای بابل " سالن آزادی تهران "

سومین و آخرین دیدار نماینده گیلان مقابل شهدای بابل میزبان دور رفت این رقابتها بود . دیدار دو تیم از ابتدا نزدیک و حساس و البته نزدیک آغاز شد و برتری نسبی برای هر دو تیم به ثبت رسید و در نهایت این دیدار با برتری 65 بر 62 دنیای فلز درفک نماینده گیلان رقم خورد .

بدین ترتیب دنیای فلز درفک با کسب 5 امتیاز در این دور و اندوخته 6 امتیازی دور رفت و در مجموع 11 امتیاز همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرد و به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد .






 




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna