شنبه 1 اردیبهشت 1403

موج برنا-  نماینده ولی فقیه در گیلان فرمایشات مقام معظم رهبری را خط قرمز همه معادلات مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: مردم ما از دستگاه اجرایی و تقنینی می‌خواهند لبیک‌گوی رهبری در ساحات داخلی و خارجی باشند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در اجتماع بزرگ مردم ولایتمدار شهر رشت که در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از گیلانیان که بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و فرامین رهبری نشان دادند، اظهار کرد:‌ امنیت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه شکل می‌گیرد.

وی خطاب به رسانه‌های امپراتوری غرب و ایادی داخلی آنان، افزود: دشمن در طول چهل سال گذشته هر نوع دسیسه و فتنه و آشوبی را علیه انقلاب اسلامی عملیاتی کرده است؛ اگرچه ملت سلحشور و مومن ایران در هشت‌سال دفاع مقدس با تمام قوا در برابر استکبار جهانی ایستاد، اما حرکت‌های مذبوحانه و وحشیانه دشمنان بعد از جنگ تحمیلی نیز همچنان ادامه داشته و حوادث تلخ و نفرت‌باری همچون فتنه 88 و آشوب‌های زمستان 96 را برای مردم به بار آورده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان در عمر چهل ساله انقلاب چیزی جز شکست و ناکامی به دست نیاورده‌اند، گفت: مثلث شوم صهیونیسم - آمریکا - آل جهود بعد از جنگ هشت ساله همچنان مترصد ایجاد فتنه و بحران‌سازی در کشور ما بوده، اما همواره خوار و ذلیل شده‌ و چیزی جز چهره نکبت‌بار در میان ملت‌ها به ویژه فرهیختگان دنیای بشری بر جای نگذاشته است. امروز اذناب داخلی دشمن نیز چیزی برای عرضه کردن به اربابان خود ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان آشوب‌گران و ایادی دشمن در داخل کشور را افرادی فاقد عقل حداقلی دانست و تصریح کرد: شما و اربابانتان از فرایند انسانی تعقل و تدبر برخوردار نیستید.

وی خطاب به اراذل و اوباش داخلی نیز، یادآور شد: مردم انقلابی شما را که در این چند ساله اخیر فتنه‌آفرینی در جامعه کردید می‌شناسند و می‌دانند که شما فرزندان منافقین آواره از وطن و باقیمانده‌های سلطنت‌طلبان نگون‌بخت هستید لذا شما در سراسر کشور رصد می‌شوید و می‌دانیم کجا هستید و چه می‌کنید. اکنون تنها چیزی که برای شما مانده این است که دنباله‌رو گذشته تاریک خود نباشید و توبه کنید و به آغوش ملت بازگردید، در غیر این صورت با چنین اقدامات زشت و پلشتی چیزی جز نفرین مردان و زنان ایران نصیب شما نخواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی از دستگاه قضا در راس هرم قوه قضاییه و از دادگستری در استان خواست برخورد قاطع و جدی با برهم‌زنندگان آرامش جامعه داشته باشند و اضافه کرد: دستگاه قضا این افراد را به راحتی رها نکند، زیرا آرامش ستودنی حاکم بر جامعه ایرانی را تبدیل به ناآرامی و آشوب کردند. از دیدگاه اسلام برخی از این افراد محارب هستند، زیرا به جنگ با نظام مقدس اسلامی آمدند.

امام جمعه رشت همچنین به متولیان اجرایی و تقنینی کشور توصیه کرد در برنامه‌ریزی‌ها هوشمندانه‌تر عمل کنند و یادآور شد: دولت و مجلس نباید بدون مشورت‌خواهی از مردم طرح‌هایی را عملیاتی کنند که آسیب‌هایش به جامعه بازگردد لذا مسئولان همواره افق‌ها را ببینند و دوراندیش باشند و آرامش جامعه را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد:‌ مردم به دولتمردان و نمایندگان مجلس رای دادند تا کشور را تدبیر و مدیریت کنند؛ آیا اکنون مسئولان پیش وجدان خود راضی هستند؟! لذا با مردم سخن بگویید و اطلاع‌رسانی کنید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برجام به اذعان دوست و دشمن هیچ دستاوردی نداشته است، گفت:‌ متاسفانه برخی از مسئولان منویات رهبری را فصل‌الخطاب قرار نداده و هنوز به برجام دل خوش کرده و چشم به اروپاییان قداره‌کش دارند. مردم مومن و ارزشی ما برای انقلاب و ارزش‌های انقلابی و رهبری هزینه می‌کنند؛ نه برای کسانی که دست گدایی به سوی غرب دراز کرده‌اند. بنا به فرمایشاترهبر انقلاب، دشمنی که هر لحظه آماده است خنجرش را به خون ملت ما آلوده کند هرگز قابل امید و اعتماد نیست.

آیت‌الله فلاحتی فرمایشات مقام معظم رهبری را خط قرمز همه معادلات مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: مردم ما از دستگاه اجرایی و تقنینی می‌خواهند لبیک‌گوی رهبری در ساحات داخلی و خارجی باشند لذا از امروز در صورت مشاهده هرگونه اختلالی در مسئله ارزاق عمومی و حمل و نقل صدای اعتراض مردم به گوش خواهد رسید و این اعتراضات جدا از اراذل و اوباش است.

وی از مسئولان خواست مردم را آزرده نکنند و یادآور شد: مردم از افزایش قیمت بنزین نگران و ناراحت نیستند، بلکه آثار و تبعات ناشی از گرانی بنزین در مردم هراس ایجاد کرده و لذا همه دستگاه‌ها موظف به حضور مجاهدانه در میدان پاسخگویی به مردم هستند و باید اوضاع را مدیریت کنند و اجازه افزایش قیمت ارزاق عمومی و حمل و نقل را ندهند.

امام جمعه رشت از نیروهای انتظامی و بسیجی در برقراری نظم و آرامش قدردانی کرد و متذکر شد: حضور هوشمندانه و بابصیرت مردم نیز ترقه‌بازی‌های افراد خودفروخته را دفع و بار دیگر دشمنان را از ایجاد خطر برای انقلاب و نظام ناامید کرد. دشمن به خیال خام خود می‌تواند این ملت را از مسیر انقلاب و ولایت دور کند، اما همانگونه که نوکرانشان نتوانستند کاری از پیش ببرند، اربابانشان نیز کاری از پیس نبرده و هرگز نخواهند برد.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna