جمعه 31 فروردین 1403

استاندار گیلان:

استاندارموج برنا - استاندار گیلان با بیان اینکه در روزهای اخیر در برخی از شهرهای کشور شاهد اغتشاش و آتش زدن اماکن عمومی بودیم، گفت: این حرکت هیچگاه مورد پذیرش و مقبولیت مردم ایران نیست.

ارسلان زارع امروز در حاشیه برگزاری اجتماع بزرگ مردم رشت در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اقدامات ساختار شکنانه و هتک حرمت مقدسات  اظهار کرد: مردم گیلان به ویژه شهر رشت با حضور در این اجتماع خودجوش بار دیگر اثبات کردند که ملت بزرگ ایران در راستای حفظ آرمان های امام راحل و شهدا و نیز صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مهمترین آن اقتدار و امنیت اجتماعی است، همواره حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر در برخی از شهرهای کشور شاهد اغتشاش و آتش زدن اماکن عمومی بودیم، گفت: این حرکت هیچگاه مورد پذیرش و مقبولیت مردم ایران نیست.

زارع با بیان اینکه ملت بزرگ ایران صف خود را از آشوبگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: امروز نه تنها در شهر رشت بلکه در بسیاری از مناطق کشور برای حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهترین منش و رفتار یعنی تلاش برای توسعه و شکوفایی کشور در اجتماع‌های بزرگ حضور پیدا کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان در پایان از حضور خودجوش ایرانیان عزیز و همیشه آگاه و هوشیار به ویژه گیلانیان قدردانی کرد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna