سه شنبه 29 اسفند 1402

 

صنایع دستی راستکردار بندرانزلی

نماینده بسکتبال گیلان در لیگ دسته اول بانوان با دو امتیاز هفته اول را به پایان رساند .
 

 

دکتر محمد رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان :

تیم بسکتبال صنایع راستکردار بندرانزلی با حمایت و اعتماد بخش خصوصی

از تیم جوان و کاملا بومی مقابل حریفان مدعی صف آرایی می کند و مسلما

با تلاش و پشتکار روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ دسته اول بانوان باشگاههای کشور در هفته اول به میزبانی صنایع دستی راستکردار بندرانزلی در سالن شش هزار نفره شهدای رشت برگزار شد و تیمهای " صنایع دستی راستکردار بندرانزلی " ، " خانه بسکتبال هرمزگان " ، " مولتی کافه مشهد " و " شهرداری و شورای شهر قزوین " به مصاف هم رفتند .

اولین دیدار روز جمعه 10 آبان : وولف تهران - صنایع دستی راستکردار بندرانزلی

تیم جوان و پرتلاش " #صنایع_دستی_راستکردار_بندرانزلی " به مصاف تیم مدعی " وولف تهران " رفت . تیم راستکردار بندرانزلی در کوارتر اول در دقایق اول مقابل حریف قدرتمند خود ، خوب ظاهر شد و در ادامه با کمک تجربه تیم تهرانی کوارتر اول با برتری 18 بر 11 میهمان به پایان رسید .

در کوارتر دوم هم تیم تهرانی اجازه اجرای تکنیک به تیم جوان صنایع راستکردار بندرانزلی نداد و کوارتر دوم با برتری 17 بر 9  وولف تهران به پایان رسید .

کواراتر سوم با برتری  13 بر 7 تیم تهرانی به پایان رسید و کوارتر چهارم هم بازی متعادلی از دو تیم مشاهده شد و این کوارتر هم با نتیجه 14 بر 11 وولف تهران به پایان رسید .

این دیدار در نهایت چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 62 بر 38 وولف تهران به پایان رسید .

تیم صنایع دستی راستکردار بندرانزلی به ترتیب با دو امتیاز هفته اول را به پایان رساند .

دومین دیدار خانه بسکتبال هرمزگان - مولتی کافه مشهد

دومین دیدار هفته اول مصاف تیمهای خانه بسکتبال هرمزگان و مولتی کافی مشهد بود . تیم خانه بسکتبال هرمزگان که روز اول با پیروزی به سراغ این دیدار رفته بود و مولتی کافه مشهد با شکست مقابل نماینده قزوین به این دیدار رسید .

این دیدار پایاپای و نزدیک با برتری 64 بر 62 مولتی کافه مشهد به پایان رسید .

سحر طلسچی سرمربی صنایع دستی راستکردار بندرانزلی از حمایت مجموعه راستکردار بندرانزلی و تلاش بازیکنانش تقدیر کرد و افزود : تیم جوان و البته پرتلاشی را داریم و باید کسب تجربه کنند و رفته رفته به شرایط ایده آل خواهد رسید .

 

دکتر محمد رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان : تیم بسکتبال صنایع راستکردار بندرانزلی با حمایت و اعتماد بخش خصوصی از تیم جوان و کاملا بومی مقابل حریفان مدعی صف آرایی می کند و مسلما با تلاش و پشتکار روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت .

دکتر محمد رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان حمایت بخش خصوصی و مجموعه راستکردار بندرانزلی برای حضور در لیگ را ستود و گفت : تلاش برای حفظ سهمیه بانوان قابل تقدیر است . تلاشی که پموجب شده تا بازیکنان جوان حضور در این سطح رقابتها را تجربه کنند و با ادامه این حمایتها موجب ارتقا سطح کیفی و کمی همه طیفها از خود بازیکنان ، مربیان و داوران خواهد شد . 

دکتر محمد رفیعی به تداوم حمایت معنوی از نمایندگان گیلان در لیگهای کشوری اشاره کرد و افزود : در هفته اول رقابتها سه تیم حاضر در گروه با شرایط خاص و تجربه حضور در لیگ وارد مسابقات شدند . خانه بسکتبال هرمزگان قرار بود در لیگ برتر حاضر شود و نمایندگان مشهد ، قزوین و تهران هم با آمادگی مناسب ، تمرینات منظم و طولانی در مسابقات حاضر شدند .

سرپرست هیئت بسکتبال گیلان به جوانی بازیکنان و کادرفنی کاملا بومی ، اشاره کرد و افزود : یکی از اتفاقات خوب در این تیم استفاده از بازیکنان و کادرفنی بومی می باشد که نوید بخش روزهای بهتری خو اهیم داشت .

وی در پایان گف : باتوجه به تلاش مستمر و پشتکار کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه اهالی بسکتبال ، مسلما در ادامه راه شرایط بهتری را خواهیم داشت .



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna