سه شنبه 29 اسفند 1402

حسین اکبر  افزود: شرکت گاز استان طی نیمه نخست سال جاری توانسته بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۰۰ مشترک در حوزه های مختلف مصرف را  جذب کند.

وی تصریح کرد : بیش از ۸۵ درصد از مشترکان جذب شده در نیمه نخست امسال در بخش خانگی بوده است.

وی با بیان اینکه با وجود گازرسانی گسترده به روستاها، این شرکت عملیات گازرسانی به حفره های خالی شهرها را بر اساس برنامه ریزی های انجام شده  ادامه می دهد ، اضافه کرد:  در همین راستا ، طی بهار و تابستان امسال علاوه بر گازرسانی به شش هزار و ۵۰ مشترک روستایی، به بیش از  شش هزار و ۵۵۰  مشترک شهری نیز گازرسانی شده است.

اکبر همچنین از جذب ۱۱۳ مشترک صنعتی و  دو هزار و ۳۰۰ مشترک تجاری طی نیمه نخست  امسال خبر داد و گفت:  با تلاش پرسنل شرکت گاز، این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز  گیلان هم اکنون بیش از یک میلیون و ۷۶ هزار مشترک گاز دارد، اظهار داشت: بیش از ۹۲ درصد از مجموع مشترکان گاز در استان، معادل ۹۹۴ هزار مشترک را مشترکان خانگی تشکیل می دهند و بخش تجاری با  ۷۷هزار مشترک، بخش صنعتی با پنج هزار و ۷۰۰ مشترک، بخش حمل و نقل با  ۹۸ مشترک جایگاهCNG و بخش نیروگاهی با سه مشترک در رده های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین از حذف صورتحساب کاغذی گاز از ابتدای آذرماه امسال خبر داد و گفت: شرکت گاز راه های متنوعی از قبیل ارسال پیامک، سایت، نرم افزار موبایلی و ... را برای دریافت اطلاعات مشترکان راه اندازی کرده که شهروندان  می توانند برای آگاهی بیشتر به سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرسwww.nigc-gl.ir مراجعه کنند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna