پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 دوستی متولد 1381 است و علاقه شدیدی به ورزش کشتی دارد،همین شور و اشتیاق باعث شد تا پدرخود را مجاب کند تا او را در باشگاه کشتی ثبت نام کند.

این نونهال سختکوش، کشتی را در جنوبی‌ترین نقطه پایتخت و در سالن کشتی شهید رستمی تهران زیر نظر سید محسن پیمان و مرتضی بهاری آغاز کرد.مربیان وی ابتدا مردد بودند که او را به شاگردی بپذیرند، زیرا رضا به صورت مادرزادی بدون دست از آرنج به پایین و یک پا از زانو به پایین به دنیا آمده است، اما رضا دوستی سرانجام آنها را متقاعد کرد و این چنین شد که رضا به دنیای کشتی گام نهاد و حالا عضوی از خانواده بزرگ کشتی در ایران است.

او فنون کشتی به ویژه دوخم ، دست تو و کول انداز را به خوبی اجرا می‌کند و در سالن کشتی با سایر نونهالان و هم باشگاه های خود کشتی می گیرد. این نونهال ایرانی ثابت کرده که با میل به خواستن می توان به بسیاری از مشکلات غلبه کرد، او اراده را برای ما معنا کرده و نشان داده که معلولیت به معنای محدودیت نیست و حتی می توان ورزشی همچون کشتی که به توان و استقامت بالایی نیاز دارد را ادامه داد. رضا دوستی آرزوهای بزرگی در سر دارد او می خواهد در آینده مهندس شود و از این راه به جامعه خدمت کند. /ایسنا/
 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna