سه شنبه 29 اسفند 1402

نمایش انسجام نیروهای مسلح آستارا در صبحگاه مشترکدر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آستارا در محوطه ناحیه سپاه این شهرستان، یگان های مستقر در میدان با هماهنگی لازم از مقابل کلام الله مجید، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمثال شهدا، امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری و مسئولان حاضر در جایگاه رژه رفتند. 

امام جمعه آستارا در این آئین گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگانی است که با ایستادگی در مقابل قدرت های دنیا، اقتدار و عظمت نظام را نشان دادند. 

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: رزمندگان اسلام از مکتب عاشورا درس آزادگی و عزت گرفتند و با دستان خالی اما با اراده محکم، در برابر تمام دنیا مقاومت کردند.

وی اظهار کرد: نیروهای نظامی مقتدر از شاخص های اقتدار کشور است و تلاش تفرقه افکنانه دشمن، با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد ملت و مسئولان خنثی خواهد شد.

وی بیان کرد: آمریکا علاوه بر نیروهای نظامی، از گفتمان انقلاب اسلامی و دیپلماسی دولتمردان ما هراس دارد و نشانه های ذلت و خواری استکبار جهانی آشکار شده است.

فرمانده سپاه آستارا هم گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در اوج عزت قرار دارد و اقتدار نیروهای مسلح ما باعث شگفتی قدرت های بزرگ جهان شده است. 

سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: دفاع مقدس ما الگوی کامل آزادگی و اقتدار برای ملت های آزاده جهان است و به برکت روحیه ایثار و شهادت، امنیت در مرزهای ایران حاکم است.

اجرای حرکات رزمی دفاعی و تجلیل از تعدادی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از بخش های قابل ذکر صبحگاه نیروهای نظامی آستارا بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

https://www.instagram.com/mojeborna_news/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna