سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

مو ج برنا به نقل از خانه ملت - علی نوبخت حقیقی  از برگزاری نشستی طی روزهای اخیر در سازمان نظام پزشکی در مورد مالیات پزشکان با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی خبر داد و گفت: در این نشست تاکید کردم که قانون برای کشور قابل احترام است اما اینکه تنها قشری خاص را به نام اجرای قانون مورد اهانت قرار دهند خط و خطوط سیاسی را افشا خواهیم کرد؛ در واقع این نشست برای حفظ اتحاد، رعایت قانون و حفظ حرمت جامعه پزشکی برگزار و تصمیماتی اتخاذ و کمیته جدیدی نیز تشکیل شد البته نماینده‌ای از کمیسیون بهداشت معرفی کردیم که آشنا به امور باشد.


رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اجرای قانون حق است اما اگر برخی خط‌بازان سیاسی بخواهند از قانون سوء‌استفاده کنند اجازه این کار را نمی‌دهیم.


وی یادآور شد: سه سال گذشته بر اساس دید نظارتی با سازمان مالیاتی نشست‌هایی را داشتیم و تاکید کردیم با توجه به اینکه پرداخت مالیات وظیفه است شما هم باید مالیات را دریافت کنید ما به دنبال این هستیم که جامعه پزشکی با حفظ حرمت و رعایت عدالت مالیات خود را پرداخت کند بنابراین کمیته‌ای نیز تعیین شد که با بر اساس اطلاعات در اختیار مالیات عادلانه‌ای وصول و دریافت شود اما متاسفانه به دلیل تعویض های اتفاق افتاده کمیته کار خود را به خوبی نتوانست انجام دهد در نتیجه کمیته جدیدی تعریف شد.


پرداخت مالیات وظیفه هر ایرانی است و تنها وظیفه پزشکان نیست


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرداخت مالیات وظیفه هر ایرانی است و تنها وظیفه پزشکان نیست، گفت: تمامی صنوف از جمله پزشکان باید مالیات پرداخت کنند و سیستم مالیاتی نیز باید مالیات را اخذ کند اما اینکه تنها پزشکان مستثنی شود ما این را قبول نداریم و به معنای تضعیف مملکت و اتحاد ملی است.

https://www.instagram.com/mojeborna_news/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna