سه شنبه 28 فروردین 1403
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اسرائیل در آخرین حمله خود به محور مقاومت تنها ۴۸ ساعت دوام آورد، گفت: اگر رژیم صهیونیستی می‌خواهد مزه تلخ شکست را بار دیگر بچشد تجاوز به غزه را امتحان کند.
علاءالدین بروجردی

موج برنا به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به وعده‌های پوچ و واهی نتانیاهو به اسرائیلی‌ها مبنی بر احتمال حمله اجتناب‌ناپذیر پیش از انتخابات در این رژیم، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در جایگاهی نیست که نسبت به مسئولان نامشروع آنها اظهار نظری صورت بگیرد اما خیال پردازی های بلندپروازانه نتانیاهو که با هدف موفقیت در انتخابات صورت می گیرد نتیجه عکس خواهد داد و او را به زمین می زند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: خیال پردازی های نتانیاهو تا جایی ادامه می یابد که خلاف مقررات بین المللی مدعی می شود کرانه باختری را در دوره جدید نخست وزیری خود از آن اسرائیل می کند.

تجاوز به غزه، صف مبارزان فلسطینی را مستحکم‌تر می‌کند

وی افزود: این در حالی است که این اظهارات و اقدام احتمالی اسرائیل صف مبارزان فلسطینی را مستحکم تر کرده و آنها با اقتدار بیشتری به مبارزه خود ادامه می دهند.

بروجردی ادامه داد: نتانیاهو و سردمداران رژیم پوشالی صهیونیستی باید بدانند که رژیم جعلی آنها رو به افول است و قطعا نابودی، سرنوشت محتوم آنها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین جنگ اسرائیل با غزه منجر به شکست آنها شد و تنها 48 ساعت دوام آوردند لذا اگر بخواهند مزه تلخ شکست را بار دیگر بچشند، می توانند تجاوز به غزه را امتحان کنند.

به گزارش خانه ملت، نتانیاهو اخیرا احتمال داده است عملیات نظامی علیه مقاومت غزه پیش از انتخابات که قرار است هفدهم سپتامبر (26 شهریور)‌ برگزار شود، صورت بگیرد. این اظهارات در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات تلافی جویانه مقاومت فلسطین، در مرزهای نوار غزه به حالت آماده‌باش کامل در آمده است./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna