چهارشنبه 29 فروردین 1403

 تیم منتخب گیلان با کسب ۲۴ مدال قهرمان مسابقات کشوری ووینام شد.

موج برنا به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان؛ کمیته ووینام یک دوره مسابقات کشوری در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار کرد که تیم گیلان قهرمان این رقابتها شد.
دبیرهیات ورزش های رزمی گیلان با بیان‌ این مطلب گفت: تیم گیلان با ۲۳ ورزشکار در این رقابتها حضور داشت که رزمی کاران در استایل فرم و مبارزه و هنرهای فردی در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم‌به رقابت پرداختند‌.
جعفر رفعتی افزود: این رویداد که در سطح بالا و در تمامی رده ها و با حضور ۱۶۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی قدس شهرستان یاسوج برگزار شد تیم منتخب گیلان توانست با کسب ۲۴ مدال رنگارنگ در بخش های مختلف عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
وی با بیان اینکه گیلان‌ در سه استایل مبارزه، فرم و هنرهای فردی توانست ۱۵ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۳ مدال برنز را بدست آورد تصریح کرد: در استایل مبارزه؛ در بخش نونهالان، پوریا جعفری، در بخش نوجوانان، کارن شهریوریان، علیرضا پاک شریفی، امیرحسین طاهری، در بخش جوانان، سینا نیک کار و محمد علیزاده، در بخش بزرگسالان عباس آستارکی، محمد صفاریان، علی عیسایی، مجید کریمی، عقیل قربان پور و جواد شهبازی و در بخش پیشکسوتان نیز مهرداد برزگر مقام اول و موفق به کسب طلا شدند.
همچنین امیرکیان حبیبی و آرین آذین در بخش نونهالان، احمد رضا شفابخش در بخش جوانان و میرحسن موسوی، رضا خوشنود شریعتی، کیارش شکوه فر در بخش بزرگسالان مقام دوم و مدال نقره را بدست آوردند و هاشم حاجیزاده، علی طاهری و مهدی رضایی در بخش بزرگسالان در جایگاه سوم‌ ایستادند و مدال برنز را از آن خود کردند.
رفعتی همچنین‌خاطر نشان کرد: در بخش هنرهای فردی سپنتا عباسعلی پور موفق به کسب مدال طلا شد و کارن شهریوریان علاوه بر بخش مبارزه در بخش فرم نیز مدال طلا را از آن خود کرد.
دبیر هیات ورزش های رزمی یادآور شد: تیم های یاسوج و کرمان مقام‌های دوم و سوم تیمی را در این رقابتها به خود اختصاص دادند.
گفتنی است مرتضی رمضانی بعنوان سرپرست و سرمربی و جابر بهره مند بعنوان مربی تیم منتخب ووینام گیلان را در این رقابتها همراهی کردند.
گیلان قهرمان مسابقات ووینام کشور شد
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna