جمعه 10 فروردین 1403

دو کشتی گیر گیلانی زین العابدین فلاح و محمد نامجومطلق  به اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور دعوت شدند.

موج برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان -  رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون کشتی زبده ترین کشتی کیران آزادکار رده سنی امید به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند که دو کشتی گیر گیلانی نیز جزء دعوت شدگان هستند.
نقی هدایتی افزود: با توجه به این امر و طبق اعلام فدراسیون کشتی ، زین العابدین فلاح کشتی گیر شایسته استان در وزن ۵۷ کیلوگرم به مرحله جدید اردوی تیم ملی امید دعوت شده که در این وزن کشتی گیری از لرستان نیز حضور دارد.a
وی ادامه داد: همچنین محمد نامجومطلق دیگر کشتی گیر شایسته و ملی پوش گیلانی در وزن ۶۱ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور دعوت شده که در این وزن نیز کشتی گیری از مازندران حضور خواهد یافت.
رئیس هیات کشتی گیلان اضافه کرد: این دو کشتی گیر شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از ۲۵ شهریورماه در مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور که در محل خانه کشتی سوریان تهران برگزار می شود، حضور یابند.
مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور تا پنجم مهر ماه سال جاری زیرنظر کادر فنی این تیم در تهران ادامه خواهد یافت.
دعوت از دو گیلانی به اردوی تیم ملی کشتی امید
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna