جمعه 10 فروردین 1403

 شهرداری لنگرود قهرمان لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 

دومین پیروزی شهرداری لنگرود در فینال رقابتهای لیگ بسکتبال مردان گیلان مقابل

درفک گلبندرشت / شهرداری لنگرود قهرمان لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ بسکتبال مردان گیلان در مرحله فینال پیگیری شد . در نخستین دیدار تیمهای شهرداری لنگرود و درفک گلبند رشت بر اساس قرعه در سالن 22 بهمن لنگرود به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس و البته نزدیک با برتری 65 بر 60 شهراری لنگرود به پایان رسید .

دومین دیدار مرحله فینال درفک گلبند رشت - شهرداری لنگرود در سالن شش هزار نفره شهدای رشت

دومین دیدار دو تیم با رای کمیته انضباطی بدون حضور تماشاچیان به دیدار هم رفتند .

کوارتر اول

دو تیم تحت تاثیر اهمیت این دیدار از ابتدا با تلاش برای کسب نتیجه و مالکیت به میدان رفتند تا ماحصل شناخت از یکدیگر را به نمایش بگذارند . مهارتهای فردی و تیمی موجب خلق صحنه های جذابی بود و تلاش دو تیم نتیجه 15 بر 12 و برتری را برای درفک گلبند رشت رقم زد .

کوارتر دوم

کوارتر دوم هم با تلاش دو تیم برای رسیدن به شرایط ایده آل آغاز شد . از یک سو درفک گلبند رشت برای تکمیل برتری خود و شهرداری لنگرود برای جبران نتیجه و برگشت به بازی ، که در راستای رسیدن به این هدف دو تیم با تغییر بازیکن و سیستم بازی سعی در حفظ برتری داشتند که تلاش دو تیم با برتری  19 بر 17 در کوارتر دوم و برتری 34 بر 29 درفک گلبند رشت خاتمه یافت .

کوارترسوم

کوارتر سوم خستگی ناشی از بازی روز قبل و استرس ناشی از اهمیت این بازی موجب شد تا ضریب اشتاباهات فردی و از دست دادن پرتابهای آزاد برای دو تیم مشکل ساز شود و نهایتا این کوارتر هم با برتری  20 بر 18 درفک گلبند رشت به پایان برسد .

کوارتر چهارم 

کوارتر چهارم  سرنوشت این دیدار و یا دیدار سوم را مشخص می کرد و از این رو نتیجه این دیدار برای دوتیم مهم بوده است . کوارتر چهارم با پنج خطا شدن بازیکنان دو تیم و استفاده از تمام ظرفیتها موجب شد تا بازی از سرعت و هیجان نیمه اول برخوردار نباشد . تلاش دو تیم با برتری 30بر 19 شهرداری لنگرود خاتمه یافت و برتری 3 کوارتر درفک گلبند رشت نتوانست ضامن پیروزی این تیم شود و نهایتا پهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 77 بر 73 شهرداری لنگرود خاتمه یافت .

در نهایت شهرداری لنگرود با کسب دومین پیروزی خود به عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال مردان گیلان دست یافت ، درفک گلبند رشت به عنوان نائب قهرمانی دست یافت .

تیمهای عقاب تالش و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به عنوان سوم مشترک دست یافتند .

استاد نصرت الله جعفریان ناظر ویژه ، ابراهیم گل آرا نماینده هیئت با کمک اصغر قاسمیان سرداور ، سعید حیدری و شاهین مومن نژاد داور اول و دوم این دیدار راقضاوت کردند .

 




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna