سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
 

 

اولین پیروزی دختران جوان شایسته گیلان مقابل کردستان در آبادان

 

شادی عادلی مربی جوانان گیلان :

گرمای طاقت فرسا و متغیرهای ساعت بازی نتوانست عزم بازیکنان

را کاهش دهد ./ اولین دیدار مقابل کردستان با پیروزی رقم خورد .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای جوانان دختران کشور که قرار بود با حضور هشت به میزبانی خوزستان در آبادان آغاز شود با انصراف تیمهای با حضور شش تیم آغاز شد .

دختران شایسته جوان گیلان که با هدایت شادی عادلی به عنوان مربی و سحر طلسچی در این رقابتها حاضر شدند در اولین دیدار به مصاف تیم قدرتمند و با فیزیک بدنی بالا کردستان به میدان رفتند . دختران شایسته گیلان که تا نیمه دیدار پایاپای کار را دنبال کردند ، در نیمه دوم با دیکته برتری خود به حریف با نتیجه 48 بر 30 پیروز میدان شدند .

شادی عادلی مربی تیم جوانان گیلان به گرمای شدید در آبادان اشاره کرد و افزود : اولین قرعه ما با کردستان بود و تیمی آماده با قدرت بدنی که بچه های گیلان ثابت کردند ، تیم گیلان هستند و با تلاش و پشتکار بر گرمای هوا و حریف غلبه کردند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مربی جوانان گیلان به تغییر در زمان مسابقه اشاره کرد و افزود : میزبانی خوبی را از ابتدای ورود شاهد بودیم و همیشه باید انتظار موارد خاص را داشت . به دلایل خاص و مشکلاتی که بوجود آمد بازی با تاخیر برگزار شد و این موضوع نتوانست تیم را خسته و متزلزل سازد و به دیدارهای بعد می اندیشیم .

سحر طلسچی سرپرست جوانان گیلان به همدلی بازیکنان و کادر فنی اشاره کرد و افزود : مسیر طولانی تا آبادان و همراهی و همدلی تیم از ابتدا مشهود بود و همه برای یک هدف مشترک تلاش کردیم و امیدوارم نمایندگان شایسته ای برای گیلان باشیم . 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna