جمعه 10 فروردین 1403

 

پیروزی و صعود خارج از خانه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل صومعه سرا

    در لیگ بسکتبالل مردان گیلان جام پسران باران 

 

پیروزی خارج از خانه ملوانان مقابل صومعه سرا در لیگ بسکتبالل مردان گیلان

جام پسران باران / ملوان نیروی دریایی بندرانزلی چهارمین صعود کننده به نیمه نهایی
 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ بسکتبال مردان استان گیلان جام پسران باران 98 در روزهای پایانی در حال پیگیری است . رقابتهایی که به غیر از جذابیت و حساسیت از هیجانی خاصی را برای علاقمندان دارد .

در آخرین دیدار از مرحله برگشت یک دیدار حساس در صومع سرا برگزار شد و #هیئت_صومعه سرا میزبان #ملوان_نیروی_دریایی_بندرانزلی بود . دیدار رفت دو تیم در بندرانزلی با برتری  بر  ملوانان به پایان رسیده بود .  

دو تیم در این دیدار با 10 بازیکن پا به میدان گذاشتند .

کوارتر اول دیدار تحت تاثیر اهمیت پیروزی برای صومعه سرا با احتیاط دو تیم  آغاز شد و دو تیم در هر نوبت حمله با تدبیر به سمت حلقه حریف حمله می کردند تا با حداکثر شانس به دنبال کسب نتیجه باشند و.ماحصل این تفکر برتری 9 بر7 میزبان به پایان رسید .

کوارتر دوم با مهارتهای فردی بازیکنان و سیستم تیمی هماهنگی از دو تیم برگزار شد و این تقابل هرچند جذابیت دیداری داشت ، اما در کسب نتیجه با بخت مناسبی همراه نبود و تساوی 8 برای دو تیم رقم خورد و نهایتا نیمه اول با برتری 17 بر 15 میزبان رقم خورد .

کوارتر سوم و در واقع نیمه دوم متفاوت آغاز شد و ملوانان هم در دفاع و هم در حمله بهتر ظاهر شدند و این همراهی به برتری یک طرفه ملوانان منجر شد و با نتیجه 12 بر صفر و برتری ملوانان ختم شد .

کوارتر چهارم و سرنوشت ساز بازی از ابتدا با تلاش و سرعت قابل قبولی همراه بود و در کسب نتیجه هم تغییر محسوسی را شاهد بودیم و این کوارتر هم با برتری 12 بر 11 ملوانان رقم خورد و در نهایت 4 کوارتر تلاش دو تیم با برتری 41 بر 28 ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به پایان رسید .

سیامک نصرالله زاده ناظر این دیدار با همکاری اصغر قاسمیان سرداور دیدار و همکاری محمد شمالی و نعیم حسنی خواه داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .

 

حواشی دیدارهای پلی آف  

* از نکات جالب مرحله پلی آف #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_دختران_باران_98 شناخت تیمهای برتر در دو دیدار بود . رقابتهای دور پلی آف قرار بود با برتری 2 دیدار از 3 دیدار باشد که هیچکدام به دیدار سوم نکشید .

* از نکات جالب دوم این دوره پلی آف این بوده که عقاب تالش ، شهرداری لنگرود و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی از گروه A و تنها درفک گلبندرشت از گروه B  صعود کرده است .

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna