جمعه 31 فروردین 1403

https://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/400511/image_2019_8_7-14_5_40_643_Uee.jpg

تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از دختران بسکتبالیست استان گیلان

 

تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از دختران بسکتبالیست

استان که در مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از دختران بسکتبالیست استان که در مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پیامی قهرمانی تیم بسکتبال دختران استان گیلان در رقابت های مینی بسکتبال قهرمانی کشور را که برای اولین بار رقم خورد، به رئیس هیات، عوامل این تیم، هواداران و خانواده بازیکنان تبریک گفت.
دربخشی از این پیام آمده است :
کسب مقام قهرمانی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان در آوردگاه قهرمانی کشور که با غیرت و تلاش مثال‌زدنی بازیکنان، کادر فنی و حمایت‌های بی دریغ دکتر رفیعی ریاست و ارکان هیات بسکتبال گیلان بدست آمد، بار دیگر همدلی و همت جوانان خطه سرسبز گیلان را به منصه ظهور گذاشت.
 
این قهرمانی شایسته تقدیر بوده و نوید بخش آینده‌ای روشن برای ورزش بسکتبال است و امیدواریم قهرمانی‌های بدست آمده توسط سایر تیم های رده های محتلف سنی در دوسال اخیر سرآغاز موفقیت‌های سروقامتان گیلان در رویدادهای بین المللی باشد.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna