سه شنبه 29 اسفند 1402

 

 

دومین پیروزی عقاب تالش مقابل چای رفاه لاهیجان

و صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال مردان گیلان

 

دومین پیروزی عقاب تالش مقابل چای رفاه لاهیجان در پلی آف لیگ بسکتبال

مردان گیلان جام دختران باران/عقاب تالش هم به نیمه نهایی صعود کرد .

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال در گیلان پرشور ادامه دارد و از رقابتهای رده سنی تا #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_98 در حال پیگیری است .

دومین دیدار مرحله پلی آف در تالش برگزار شد و عقاب تالش میزبان #چای_رفاه_لاهیجان بود . دیدار دو تیم در لاهیجان و با برتری عقاب تالش به پایان رسید و تالشیها با یک پیروزی خانگدومین تیم صعود کننده این رقابتها بودند . 

کوارتر اول

بازیکنان عقاب تالش با پیروزی در خانه حریف کار راحتری را برای خود متصور بود و در مقابل بازیکنان جوان چای رفاه به دنبال کسب نتیجه بود تا به بازی سوم برسد .

عقابهای تالش از ابتدای کوارتر اول بازی را با جدیت و پر تلاش آغاز کرده بودند و در مقابل بازیکنان جوان چای رفاه که اولین تجربه بازی در این سالن را داشتند نتوانستند در حد و اندازه خود ظاهر شوند و کوارتر اول با برتری 30 بر 8 عقاب تالش به پایان رسید .

کوارتر دوم با تلاش بیشتر لاهیجی ها همراه بود و هرچند نتوانستند این کوارتر را با برتری پشت سر بگذارند ، اما نتیجه بهتری نسبت به کوارتر اول رقم خورد و با برتری 21 بر 14 عقاب تالش در کوارتر دوم رقم خورد تا نیمه اول را با نتیجه 51 بر 22 به رختکن بروند .

کوارتر شوم هر چند پر تلاش برای دو تیم آغاز شد اما عقاب تالش بر بازی مسلط شد و در مقابل بازیکنان جوان چای رفاه لاهیجان تسلیم نشدند و کوارتر سوم این دیدار هم با برتری 25 بر 13 میزبان به پایان برسد .

کوارتر چهارم با تلاش عقابها برای کسب یک پیروزی مقتدرانه آغاز شد و در سویی دیگر لاهیجی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند برای کسب یک نتیجه بهتر به تلاش پرداختند و هرچقدر تالشیها با آرامش از اندوخته خود بازی می کردند ، لاهیجی ها با بازی احساسی پر اشتباه ظاهر شدند و نهایتا کوارتر چهارم هم با برتری 32 بر 14 میزبان به پایان رسید و در مجموع چهارم کوارتر ، تیم عقاب تالش در حضور تماشاچیان خود،در هر چهار کوارتر و در یک بازی سرتاسر هجومی وبا نتیجه نهایی 108 بر 49  چای رفاه لاهیجان را شکست داد و به عنوان دومین تیم صعود خود را به نیمه نهایی لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران  قطعی نمود و باید با برنده دیدار درفک گلبند و به مهندسین گیلان روبرو شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna