پنج شنبه 9 فروردین 1403
 

 

توسعه انکار ناپذیر بسکتبال گیلان و اینبار خلیف آباد

 

 گنجی دبیر هیئت بسکتبال تالش :

توسعه انکار ناپذیر بسکتبال گیلان و اینبار خلیف آباد /شکوفایی بسکتبال
در سایه کادری جوان ، استعدادیابی و حمایت از داوران جوان
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال در استان گیلان طی دو سال اخیر دست خوش تحولات بزرگی بوده است . هیئتهای شهرستانها ، باشگاهها انگیزه مضاعفی برای توسعه این ورزش آکادمیک پیدا کرده اند . اعزام تیمها به رقابتهای رده های سنی ، رقابتهای لیگهای کشوری ، همه و همه موجب شده تا این فعالیتها توسعه یابد .
 
شنیده شدن صدای توپ بسکتبال در شهرها و بخشها و پارکها
توسعه هر ورزشی با همگانی شدن ، تمرینات اصولی و درست و از همه مهمتر حضور در عرصه های ملی و بین المللی است . دکتر رفیعی برای دورنمای بسکتبال برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت را در دستور کار قرار داده بود . همگانی شدن بسکتبال با توسعه بسکتبال خیابانی ، بسکتبال سه نفره و استعدادیابی در بلندمدت و کوتاه مدت جلوه گر شد و همه گروهها در این مسیر همراه شدند . امروز بسکتبال در خمام ، فومن ، سیاهکل فعال شده ، تیمهای پایه دارد و بزودی خبرهایی خوش دیگری هم خواهیم شنید .

روز خوب مینی بسکتبال در تالش
 
این روزها به همت مربی پرتلاش  میکاییل جعفرزاده مدتی است بساط آموزش بسکتبال در خلیف آباد هم به راه افتاده است و خوشبختانه تعداد علاقمندان هم روبه افزایش است .  چهارشنبه در یک‌ دیدار دوستانه جدی دوتیم از تالش و خلیف آباد در برابر هم بازی کردند.
جدا از نتیجه بدست آمده بازی نزدیک ، زیبا و مهیجی را حاضرین در سالن و خانواده ها شاهد بودند و درپایان به تمام بازیکنان حاضر در مسابقه لوح تقدیر اهدا شد .
 
مربی تیم تالش در این دیدار آقای علی صادقی بود ، بازیکن با اخلاق این روزهای تیم بزرگسالان و #عقاب_تالش بوده است . این دیدار جذاب نکات ارزشمند دیگری هم داشت که قضاوت این دیدار بوده است .
قضاوت این دیدار نیز بر عهده هومن هروی و اشکان آقاجانی داوران جوان تالشی بود .
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna